کد خبر : 25372
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 16:53
-

حلاجی:برای جام باشگاه ها باید تقویت شویم/با این لیگ جایگاه مان در دنیا باید بالاتر باشد

حلاجی:برای جام باشگاه ها باید تقویت شویم/با این لیگ جایگاه مان در دنیا باید بالاتر باشد

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی پس از قهرمانی در لیگ برتر در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران شرکت کرد.متن این گفتگو را بخوانید: ابتدای فصل تصور می کردید تاسیسات در پایان فصل قهرمان شود؟ واقعیتش را بخواهید نه.ما جایگاهی بین اول تا چهارمی برای خود متصور بودیم و هر چه گذشت تلاشمان را

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی پس از قهرمانی در لیگ برتر در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران شرکت کرد.متن این گفتگو را بخوانید:

ابتدای فصل تصور می کردید تاسیسات در پایان فصل قهرمان شود؟

واقعیتش را بخواهید نه.ما جایگاهی بین اول تا چهارمی برای خود متصور بودیم و هر چه گذشت تلاشمان را بیشتر کردیم و دیدیم که این پتانسیل برای قهرمانی وجود دارد.

این فصل از بازی ها را چطور دیدید؟

بازی های فشرده و زیبایی را شاهد بودیم.من ۹۰ درصد بازیهای این فصل تیم خودمان  را از نزدیک دیدم و به این نتیجه رسیدم که پتانسیل فوتسال ما بسیار بالاست و باید به جایگاهی بسیار بهتر از جایگاه کنونی برسیم.

این قهرمانی در مجموعه شرکت تاسیسات بازتاب لازم را داشت؟

قطعا.ما نماینده سه هزار پرسنل شرکت در عسلویه،خرمشهر،آبهای خلیج فارس و .. بودیم.خوشحالیم که آنها را شاد کردیم.این روزها همه به ما تبریک می گویند و این یعنی بازتاب مثبت قهرمانی ما.

برای جام باشگاه های آسیا چه برنامه ای دارید؟

اولویت کنونی ما حضور پرقدرت در جام باشگاه های آسیاست.از چند روز دیگر تمرینات خود را شروع خواهیم کرد تا با قدرت در مسابقات شرکت کنیم.البته لازم است که تیم تقویت شود و برنامه هایی داریم.این رقابتها بحث ملی است و با توجه به اینکه ایران هم میزبان این رقابتهاست باید نماینده شایسته ای باشیم.

ماجرای شکایت شما از آقای شمس به کجا کشید؟

ما بنا نداشتیم مقابل پیشکسوتان فوتسال قرار بگیریم اما چون اسم تاسیسات به میان آمد ناچار شدیم شکایت کنیم.واقعیت این است که آن حرفها در مورد ما بی انصافی بود اما الان هم نمی خواهم با بحث در مورد آنها شیرینی قهرمانی را از بین ببرم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.