یادش بخیر بازی ساوه میثاق بازیکنای میثاق راه میرفتن تو زمین
خوراکچی:آنهایی که از تبانی حرف میزنند به گذشته خود رجوع کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه معتقد است که فوتبال ایران کاملا پاک است و حتی یک مورد مشکوک هم مبنی بر تبانی و فساد تا این لحظه در فوتسال ایران ندیده است.
گفت و گوی محمود خوراکچی را در زیر میخوانید:
*درباره بحث فساد و تبانی در فوتسال که این روزها مطرح می شود چه نظری دارید؟
آنهایی که بحث تبانی در فوتسال را مطرح میکنند فوتسالی نیستند. کسی که از خانواده فوتسال باشد این حرفها را نمیزند چون این مسائل پوچ و بی اساس است و تبانی در فوتسال ما اصلا تا حالا نبوده و نخواهد بود. لیگ ما جزو ۵ لیگ برتر دنیاست و هیچ وقت چنین اتفاقاتی در آن نمی افتد و بهتر است آقایانی که این حرف ها را میزنند به گذشته خود رجوع کنند تا اینکه به دیگران تهمت بزنند. همه میدانند فوتسال ما پاک پاک است و نتایج درون زمین رقم میخورد و من به نوبه خودم این اتهامات را به شدت رد میکنم.
*شما تاکنون حتی یک نمونه مشکوک هم در فوتسال ایران ندیدهاید؟
چند وقتی هست که فوتسال سالم و پاک را در لیگ ایران میبینیم و من تا حالا مورد مشکوکی ندیدهام. مربیان و بازیکنان فوتسال آنقدر پاک هستند که نمیتوان چنین مسائلی را قبول کرد. ضمن اینکه داوران ما هم با کمترین امکانات بهترین داوری ها را کردهاند و همیشه آمادهاند و به جرات میگویم که امسال تیم شهرداری ساوه در بازی هایش بهترین داوری ها را دیدیم و فکر میکنم در کل لیگ امسال فقط در دو یا سه بازی داوریها مشکل داشت که نشان دهنده پیشرفت داوری ما در ایران و آسیاست.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
چه کیفی می کنه رضا عقابی با اون دور و اطرافیاش از اینکه تیم سقوط کرد؛ از نظر تمام اونهایی که میومدن سالن برای تشویق تیمشون خوراکچی بهترین مربی ؛ حداقل دست خودفروشهایی مثل عقابی و فرحناک و … را از شهرداری برید ؛ واقعا” خسته نباشی محمود خان خوراکچی ؛ یادمون نره که تیم با رضا عقابی ۱ امتیاز گرفته بود ولی با محمودخان ۲۳امتیاز واقعا از بازی شهرداری کیف کردم ؛ دم همتون گرم
اقای با اخلاق یادت رفته با تیم فیروز صفه به فولاد ماهان عمدی باختی.بعد میگی تبانی نداریم.واقعا که…..
یادت رفته چه بلایی ، سر ارژن اوردی ؟ خدا جای حق نشسته ، اره اقای خوراکچی
استاد خوراکچی یکی از سالم ترین مربیان ایرانه
محمود خوراکچى حتما به گذشته خودت برگرد ببین چه جورى رفتى تام ایران خودرو و میثاق !!یادت رفته چه جورى رفتى جاى زرخانلى؟؟؟!!هیچوقت گذشته خودت رو فراموش نکن !!بازى هلال احمر و میثاق رو یادته پارسال؟؟
خجالت بکش پرو اینقدر مصاحبه نکن.حتما حالا هم میخوای بری گیتی..رو که نیست
بابا لطفا صداتون رو …کنید
تیم خوراکچی از نظر کیفیت بازی اروپایی بود فقط ۲۰ هفته استرس داشتن و کم کاری ی مشت بی غیرت که اخراج شدن باعث این اتفاق شد
فصل بعد خوراکچی رو قهرمان میبینید
شماهم برید پولتون رو از آقایx وy بگیرید که قول دادن اگه جو سازی کنید ی پولی کف دستتون بذارن که اگه بدن یا علی داره
مربی فقط شمس
تخصص تهمت زدن و تبانی
نتیجه افتضاح
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹