کد خبر : 25352
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 15:45
-

دبیری: باید شهامت پذیرش باخت را داشته باشیم/فصل پیش به خاطر پشتکار و تجربه و تلاش شمسایی قهرمان شدیم

دبیری: باید شهامت پذیرش باخت را داشته باشیم/فصل پیش به خاطر پشتکار و تجربه و تلاش شمسایی قهرمان شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیات‌مدیره باشگاه دبیری‌تبریز معتقد است فوتسال‌ایران کاملاً پاک است و بحث‌هایی که حسین شمس بعد از بازی تیمش مقابل تاسیسات‌دریایی مطرح کرده به خاطر باخت شاگردانش بوده… گفتگوی با افشین دبیری را بخوانید: * حسین شمس پس از بازی تیمش مقابل تاسیسات دریایی مسائلی را مطرح کرد که بحث

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیات‌مدیره باشگاه دبیری‌تبریز معتقد است فوتسال‌ایران کاملاً پاک است و بحث‌هایی که حسین شمس بعد از بازی تیمش مقابل تاسیسات‌دریایی مطرح کرده به خاطر باخت شاگردانش بوده…
گفتگوی با افشین دبیری را بخوانید:
* حسین شمس پس از بازی تیمش مقابل تاسیسات دریایی مسائلی را مطرح کرد که بحث تماس با بازیکنانش و گل‌هایی که مشکوک بود را منتقل می‌کرد. در این رابطه چه نظری دارید؟

بدون‌شک این حرف‌ها بعد از باخت است. من اگر باخته‌ام باید شهامت آن را داشته باشم و بپذیرم در زمین باخته‌ام. مطمئن باشید تیمی که بهتر بازی کرده، برده است. وحید شمسایی خودش را ثابت کرده و فصل قبل هم از نظر مهره ما شانس قهرمانی نداشتیم اما به خاطر پشتکار و تجربه و تلاش شمسایی قهرمان شدیم. وحید الان هم ثابت کرده با دانش و تجربه‌ای که دارد می‌تواند سرمربی تیم ملی باشد. وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و چهره شناخته شده‌ای در فوتسال آسیا و جهان است و نباید به راحتی از کنار نام او گذشت. ما در آسیا مدام دوم یا سوم می‌شویم و با حضور شمسایی همان سال اول قهرمان آسیا خواهیم شد و در جهان هم رتبه استثنایی به دست خواهیم آورد، به شرطی که به شمسایی اطمینان شود و از او حمایت کنند. حسین شمس هم جزو بزرگان فوتسال ما است و شمسایی هم شاگرد او بوده و با تعامل بیشتر شرایط خوبی برای تیم ملی ایجاد خواهد شد.

* پس شما با اطمینان کامل می‌گویید فوتسال ما پاک است؟

اصلاً راجع به این قضیه شک نکنید. بازیکنان تیم خوب مس سونگون هم در این فکرها نیستند، چون خودشان در کورس قهرمانی‌ بودند و مسابقات خوبی هم تا حالا انجام داده‌اند. وقتی خودشان انگیزه قهرمانی دارند چرا باید چنین کاری بکنند؟ ممکن است بازیکن اشتباه کند اما بازیکن همیشه دنبال نتیجه‌گرفتن است تا به پاداش و حق و حقوق کامل خود برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سام سام یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

ای بابا تیم شمام مگه میبازه.شما اصغری کاپلو رو دارین با اکبری فرگوسنو که .شوخیت گرفته هااااااااااااا

نام ... دوشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

محمد علی شمس وحید شمسایی که حیثیت شمارو برد دیگه بسته برو گوشه ……. بغل کنین
دیگه کامنت نزار حنات رنگ نداره جوجو

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴

شما که همه باختاتونو انداختید گردن شمس

داود یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹

افرادی مثل حسین شمس و اسماعیل تقی پور فوتسال را به این روز انداختن یکی نیست به این آقا بگه فوتسال ایران را با وحید شمسایی میشناسن.ولی جناب دکتر افشین دبیری امیدوارم روزی مردم تبریز بتوانند یک ذره از زحمات زیادی که در این چند سال شما و برادر بزرگوارت جناب دکتر شهرام دبیری کشیده اید جبران کنند دو مردی که چندین سال هست بودن هیچ چشم داشتی برای ورزش این شهر هزینه های زیادی کرده اند.