کد خبر : 25275
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 10:54
-

فلاح:حسرت اینکه یک بازی را با ۱۲ بازیکن آغاز کنیم بر دلمان ماند/ با ۳۰میلیون تیم را در لیگ نگه داشتیم

فلاح:حسرت اینکه یک بازی را با ۱۲ بازیکن آغاز کنیم بر دلمان ماند/ با ۳۰میلیون تیم را در لیگ نگه داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده سرمربی جوان و موفق تیم مقاومت البرز پس از برد تیم فوتسال شهروند و قطعی شدن بقای تیمش به در لیگ برتر فوتسال گفت: پیش از هر چیز بر خود لازم میدانم که به تیم های شهرداری ساوه و پایاسازه تبریز که سال آبنده در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده سرمربی جوان و موفق تیم مقاومت البرز پس از برد تیم فوتسال شهروند و قطعی شدن بقای تیمش به در لیگ برتر فوتسال گفت: پیش از هر چیز بر خود لازم میدانم که به تیم های شهرداری ساوه و پایاسازه تبریز که سال آبنده در لیگ برتر حضور نخواهند داشت خسته نباشید عرض کنم. این نتیجه هیچ چیزی از ارزشهای این دو تیم کم نمی‌کند بلکه اینها تیم های شایسته ای بودند که در رقابت سخت و سنگین نتوانستند در لیگ بمانند و خوشحالیم که ما موفق شدیم جواز حضور دوباره در این سطح مسابقات را کسب کنیم.

فلاح در خصوص برتری ارزشمند تیمش در دیدار مقابل شهروند گفت: خدا را شاکریم که دیروز در هفته پایانی یکی از بهترین روزهای فوتسال ایران و پاک ترین هفته ها را شاهد بودیم. در کرج تیم آقای ابطحی با تمام قوا مقابل ما ظاهر شده بود و بازی بسیار خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتند. هم پنالتی نقطه اول هم نقطه دوم از دست دادند و حتی بازیکن اخراجی هم دادند و همه دیدند که با تمام وجود بازی کردند. تیم ما هم موقعیت های خوبی داشت و خشبختانه موفق شدیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

وی در مورد مشکلات فراوان مقاومت در فصلی که گذشت گفت: من خدا را شاهد میگیریم که کل پولی که برای بازیکنان تا این لحظه هزینه شده است به سی میلیون تومان نمی رسد. در تمامی بازی ها با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودیم. برای نمونه در همین بازی حساس هفته پایانی با سه دروازبان به ۱۱ نفر رسیدیم و حسرت اینکه یک بازی را با ۱۲ بازیکن آغاز کنیم بر دلمان ماند. از ابتدا مشکل کمبود مهره داشتیم و همین تعداد بازیکن هم بیشتر از سهمیه جوانان و امید بودند.

هر تیم دیگری اگر این میزان از اعتبارات را داشت به طور حتم سقوط می کرد اما من از بازیکنان مقاومت تشکر می کنم که به معنای حقیقی حقی که گردنشان بود را به خوبی ادا کردند و با تمام وجود و تلاش و غیرت و غرور و خود توانایی هایشان را اثبات کردند. هر چند به علت جوانی و ناپختگی موقعیت های فراوانی را در تمام بازی ها از دست دادند اما این مژده را به فوتسال ایران می دهم که سال آینده از این جوانان حرفهای زیادی به میان خواهد آمد.

سرمربی تیم مقاومت البرز در خصوص تیمداری مقاومت در فصل آینده و تکلیف بازیکنانی که با پایان سربازی بازیکن آزاد به حساب می آیند گفت: طبق آخرین خبرها با اسپانسر قدرتمندی برای فصل آینده توافق شده و صحبتهای نهایی باقی مانده است امیدوارم که این اتفاق به حقیقت بپیوندد و تیم مقاومت از شرایط کنونی خارج شده و مسیر موفقیت را طی کند. خودم شخصا سال سختی را پشت سر گذاشتم و هنوز صحبتی برای فصل آینده نداشتم و ادامه همکاری با این تیم در فصل بعدی بسته به تصمیمات آینده می باشد اما احتمال ماندنم در مقاومت کم است.

اما در خصوص بازیکنان سرباز تیم هم همانطور که شما فرمودید ۸ بازیکن ما با پایان خدمت خود به تیم های دیگر می روند و برایشان آرزوی موفقیت داریم. اما با شش نفر از نخبه های فوتسال ایران که هم اکنون در لیگ برتر حضور دارند و به سن سربازی رسیده اند صحبت کرده ایم و کارهای جذبشان برای مقاومت نهایی شده است. همچنین به دنبال جذب حامی مالی سعی می کنیم با توافق مالی از حضور بازیکنانی که تا کنون برای این تیم زحمت کشیده اند استفاده کنیم.

به علاوه باشگاه مقاومت در لیگ برتر حضور دارد و ما مانند تیم های نظامی دیگر فراخوان جذب بازیکن سرباز نمی زنیم. بلکه ما بهترین بازیکنان سرباز ایران را از تیم های دیگر گزینش می کنیم. در هماهنگی های انجام شده با سردار باران چشمه هم به توافق رسیده ایم که بازیکنان سربازی که مورد نیاز مقاومت باشند باید به این تیم بیایند و در صورتی که نتوانستند در مقاومت بازی کنند به تیم های نظامی دیگر بروند و در واقع اولویت جذب سرباز با تیم مقاومت خواهد بود که در لیگ برتر حضور دارد.

فلاح در پایان با تشکر از حسین شمس و ناصر صالح بابت توصیه ها و رهنمودهایشان در این مدت گفت: خوشحالم که توانستم در یکی از ۵ لیگ برتر فوتسال جهان که از حضور بازیکنان و مربیان بزرگ بهره می گیرد حضور داشته باشم و تیمم را در جمع برترینها حفظ کنم. تشکر میکنم از اساتید گرامی ام آقایان شمس و صالح که همیشه به بنده لطف داشتند. امیدوارم زودتر شرایط فراهم شود تا از آقای صالح در لیگ برتر استفاده شود. همچنین به وحید شمسایی بابت قهرمانی اش تبریک می گویم. جاه طلبی و قهرمانی در خون وحید است و بابت این مهم به او تبریک می گویم. همچنین به محمد کشاورز بابت تلاش و سخت کوشی اش خسته نباشید میگویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.