کد خبر : 25316
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 11:11
-

منصوری: لیگ امسال پاک بود و حق به حقدار رسید/ دست عاملان اصلی تبانی سال ۹۰ رو نشد

منصوری: لیگ امسال پاک بود و حق به حقدار رسید/ دست عاملان اصلی تبانی سال ۹۰ رو نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد اقداماتی که برای خروج تیم از قرچک صورت گرفته، اظهار داشت: در این خصوص در حال مذاکره هستیم. وقتی شورای شهر و شهرداری که صاحب ۴۹ درصد از سهام باشگاه بودند، یک ریال هم هزینه نکردند و علاوه بر آن، سنگ‌اندازی هم کردند، حتما از تیم‌داری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد اقداماتی که برای خروج تیم از قرچک صورت گرفته، اظهار داشت: در این خصوص در حال مذاکره هستیم. وقتی شورای شهر و شهرداری که صاحب ۴۹ درصد از سهام باشگاه بودند، یک ریال هم هزینه نکردند و علاوه بر آن، سنگ‌اندازی هم کردند، حتما از تیم‌داری سیراب شده‌اند که ما را بین زمین و آسمان نگه داشته‌اند. حالا که اینها فکر می‌کنند این تیم به درد شهر نمی‌خورد باید اجازه دهند که خودمان تصمیم بگیریم. ما به طور اخص از شهرهای همجوار پیشنهاد داشته‌ایم اما هنوز مذاکره رسمی نداشته‌ایم و همه چیز در حد حرف و سخن بوده است.

وی در مورد بحث‌هایی که این روزها بار دیگر در مورد تبانی در لیگ برتر فوتسال مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: بحث تبانی سال ۹۰ در تاریخ ورزش ما بی‌نظیر است، اما در این تبانی، فقط اینطور نبوده که دو تیم گیتی‌پسند و پرسپولیس بنشینند و با هم مذاکره کنند، این وسط افرادی بودند که عامل اصلی تبانی بودند و این تبانی را آفریدند. این افراد هم در بحث کمیته انضباطی رو نشدند و هم اینکه گروه کارشناسی ضعیف عمل کرد و نتوانست دست آنها را رو کند. خودشان بهتر می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد که دائم این و آن را متهم می‌کنند.

منصوری تاکید کرد: کسانی که بازی ما را دیدند، مشاهده کردند که بسیار شرافتمندانه بازی کرده‌ایم. چطور تبانی‌ای بوده که گل سالم و بی‌عیب و نقص ما را نگرفته‌اند. ما بعد از گل تساوی، یک گل درست زدیم که متاسفانه داور آن را سالم اعلام نکرد، این گل از اوت زده شد و وقتی توپ وارد گل شد، داور که عبدالغنی بود گفت که سوت نزده، درحالیکه در فوتسال اوت زدن نیازی به سوت داور ندارد، مگر اینکه قرار باشد فاصله تعیین شود. ما در واقع این بازی را بردیم، ۱۰ تا توپ به تیر دروازه آنها خورد و ۱۰ تا گل صددرصد را هم مصطفی نظری گرفت، بعد حرف از تبانی می‌زنند؟ ۱۰ تا خبرنگار آنجا بوده، فیلم بازی هم هست، دیدار ما و تاسیسات دریایی حتی یک صحنه مشکوک هم ندارد. حق ما در این بازی برد چهار بر یک بود.

مدیرعامل باشگاه منصوری گفت: واقعا امسال لیگ پاک برگزار شد و با توجه به اتفاقات هفته آخر، هیچ‌کدام از فرصت‌طلب‌ها نتوانستند سوءاستفاده کنند. این یکی از سالم‌ترین مسابقات بود و اندیشه‌های بد نتوانستند در لیگ امسال کاری انجام دهند و مسابقات به سلامت تمام شد. من معتقدم تاحدود زیادی در لیگ امسال حق به حقدار رسید.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

جان مادرت تیمتو ببر از قرچک،چقد دیگه مسئولا ضایت کنن برو دیگه