کد خبر : 27425
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 11:46
دسته‌بندی نشده
-

اتمام همایش مدرسان دروازه بانی سطح یک فوتسال آسیا

اتمام همایش مدرسان دروازه بانی سطح یک فوتسال آسیا
همایش سه روزه مدرسان دروازه بانی سطح یک فوتسال آسیا روز چهارشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همایش سه روزه مدرسان دروازه بانی سطح یک فوتسال آسیا روز چهارشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به پایان رسید.
همایش سه روزه مدرسان سطح یک دروازه بانی فوتسال آسیا با حضور هفت شرکت کننده از فدراسیون های مالزی، لبنان، ازبکستان، استرالیا، ژاپن و چین با مدرسی چن یونگ شنگ از چین تایپه و امیر فراشی از ایران روز چهارشنبه در کوالالامپور به پایان رسید.
علی تارقلی زاده- دبیر توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره گفت: دروازه بانی فوتسال یکی از حوزه های بسیار مهم این رشته ورزشی محسوب می شود و باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود.
وی افزود : ما باید توجه ویژه ای به توسعه فوتسال داشته باشیم و برای تحقق این امر طی همایش سه روزه مدرسان دروازه بانی سطح یک فوتسال آسیا، شرکت کنندگان نه تنها برای کشورهای حاضر بلکه برای همه فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعات خود را به اشتراک گذاشتند .
تارقلی زاده گفت : کنفدراسیون فوتبال آسیا بوسیله این مدرسان، دروازه بانی فوتسال را توسعه خواهد داد.
در این همایش به برخی حوزه های مربوط به آموزش مربیان دروازه بانی همچون متدها و فرآیندهای مربی گری، ملزومات موردنیاز برای هر مربی دروازه بانی، آماده سازی روحی و فیزیکی، گرم کردن، آموزش تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، برنامه ریزی و مربیگری دوره آموزشی، قوانین بازی اشاره شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.