کد خبر : 27756
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 12:23
-

دبیری به دنبال دروازه بان

دبیری به دنبال دروازه بان
قائم مقام باشگاه دبیری جذب یک دروازه بان را از اولویت های اصلی این باشگاه دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری درباره آینده این باشگاه اظهار داشت: دیروز قرار بود جلسه هیئت‌مدیره برگزار شود اما به دلیل سفر اجباری رئیس هیئت‌مدیره به تهران این جلسه لغو شده و به‌روز پنجشنبه موکول گردید تا در این جلسه بهترین تصمیمات در خصوص تیم گرفته شود.
وی افزود: جذب یک دروازه‌بان خوب از اصلی‌ترین اولویت‌های ما محسوب می‌شود که در این فصل سعی می‌کنیم بازیکن بومی که فصل گذشته در اختیار داشتیم را حفظ کرده و دیگر بازیکنان بومی که در تیم پایاسازه حضور داشتند و یا در استان‌های دیگر توپ می‌زدند را به خدمت بگیریم.
قائم مقام باشگاه دبیری تبریز در خصوص سرمربی این تیم در سال آینده گفت: یکی از گزینه‌های ما برای سرمربی‌گری در سال آینده سید محمد ناظم الشریعه است که صحبت‌های ابتدائی با این سرمربی را به‌طور تلفنی انجام داده‌ایم و در کنار آن نیز ۲ گزینه بومی که فعلاً قصد رسانه‌ای کردن نام آن‌ها را نداریم گزینه‌های مربی‌گری ما در سال آینده محسوب می‌شوند.
وی تصریح کرد: در جلسه‌های پیش رو مطمئناً درباره این موضوع نیز بحث می‌کنیم و اگر این گزینه‌ها مورد تائید هیئت‌مدیره قرار گیرد حتماً از آن‌ها درخواست سفر به تبریز و مذاکره حضوری را می‌کنیم.
دبیری با اشاره به اهداف از حضور در لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم تیم را برای قهرمانی می‌بندیم اما مطمئناً ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تیم امسال در رتبه‌های بالای جدول قرار گیرد.
وی تأکید کرد: هرچند ما امسال هدف اول خود را قهرمانی مطرح نمی‌کنیم اما این به آن معنا نیست که یک تیم دست‌وپابسته هستیم و صرفاً برای رفع تکلیف تیم را روانه مسابقات می‌کنیم.علاوه بر بازیکنان خوبی که در اختیار داریم امسال از ۴ سهمیه لیگ برتری که در اختیار داریم نیز استفاده کرده و ۱۰۰ درصد رتبه‌ای بهتر از فصل گذشته به دست می‌آوریم.
قائم مقام باشگاه دبیری تبریز در مورد تیم امید این باشگاه که سال آینده در رقابت‌های لیگ برتر حضور می‌یابد گفت: این تیم یک تیم خوب با بازیکنانی خوب و کادر فنی مجرب محسوب می‌شود که بازیکنان خوبی را نیز جذب کرده است.
وی تصریح کرد: تیم امید پشتوانه‌ای برای تیم بزرگسالان محسوب می‌شود که ما نیز هر کمکی که از دستمان برمی‌آید را به آنان می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.