کد خبر : 28127
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 9:47
-

مدیر بخش فوتسال مسابقات AFC دوشنبه در اصفهان

مدیر بخش فوتسال مسابقات AFC دوشنبه در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس کمیته فنی وتوسعه فوتسال فدراسیون فوتبال گفت:بدلیل تغییرمیزبانی جام باشگاه های فوتسال آسیا از تهران به اصفهان، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیر بخش فوتسال در گروه مسابقات این کنفدراسیون روز دوشنبه وارد ایران خواهد شد. عباس ترابیان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ها برای میزبانی جام باشگاه های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس کمیته فنی وتوسعه فوتسال فدراسیون فوتبال گفت:بدلیل تغییرمیزبانی جام باشگاه های فوتسال آسیا از تهران به اصفهان، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیر بخش فوتسال در گروه مسابقات این کنفدراسیون روز دوشنبه وارد ایران خواهد شد.

عباس ترابیان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ها برای میزبانی جام باشگاه های فوتسال آسیا در تهران پیش بینی شده بود اما با توجه به این که درهمان زمان سالن ۱۲ هزارنفری آزادی درگیر لیگ جهانی والیبال است امکان برگزاری این رقابت ها در این سالن میسر نشد و سالن های دیگر شهر تهران نیز که تمامی استانداردهای مد نظر را داشته باشند، وجود نداشت.

وی ادامه داد: پس از بررسی هایی که انجام شد در نهایت اصفهان را انتخاب کردیم، این شهر پیش از این نیز چنین تجربه ای داشته و با توجه به عملکرد قابل قبولی که ازخود نشان داده، درنهایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد که این جابجایی مورد تایید قرارگرفت و به همین منظور محمد فیروز نماینده سریلانکایی الاصل که مدیر بخش فوتسال در گروه مسابقات این کنفدراسیون هم به شمار می رود روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد تا برای بررسی بیشتر عازم اصفهان شود.

ترابیان افزود: سالن پیروزی تمامی شرایط اصلی را دارد و یک دوره این مسابقات که در اصفهان برگزار شد در همین سالن بود، البته باید یک سالن دیگر را نیز اعلام کنیم که مقدمات کار فراهم شده اما نام سالن دوم را پس از سفر به اصفهان و تایید نماینده AFC اعلام خواهیم کرد.

رییس کمیته فنی وتوسعه فوتسال گفت: اتفاق دیگری که در حاشیه برگزاری این مسابقات روی داده جابجایی بین نماینده اندونزی و عراق است، مسوولان فوتسال اندونزی در زمان مقرر تیم خود را اعلام نکردند و به همین دلیل و پس از بررسی شرایط قرار بر این شد نماینده فوتسال عراق در جام باشگاه های فوتسال آسیا حضور پیدا کند که این امر هم تایید شده و مشکلی از این بابت نیست.

جام باشگاه های فوتسال آسیا از ۹ مردادماه سال جاری با حضور ۱۲ تیم آسیایی در تهران آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

۹ مرداد ماه!!! اصلاح کنید

علی یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

در تهران؟؟؟!!!