کد خبر : 28144
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 9:24
دسته‌بندی نشده
-

مربیان ملی نباید در باشگاه فعالیت کنند

مربیان ملی نباید در باشگاه فعالیت کنند
کمیته فنی قصد دارد حضور مربیان ملی در تیم های باشگاهی را ممنوع کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از مواردی که در سالهای اخیر به محل بحث کارشناسان فوتسال تبدیل شده حضور همزمان مربیان ملی در تیم های باشگاهی است. کمیته فوتسال گاه با این قضیه برخورد و گاه بی تفاوت از کنار آن گذشته است. برای مثال رضا لک مربی وقت تیم ملی دو سال پیش به دلیل سرمربیگری در تیم گیتی پسند از تیم ملی کنار گذاشته شد اما فصل گذشته محمد هاشم زاده، امیر فراشی و محمد ناظم الشریعه سه مربی تیم ملی در تیم های باشگاهی هم فعالیت می کردند و کمیته فوتسال هم چندان روی این قضیه ایرادی وارد نکرده بود اما گویا یکی از برنامه های کمیته فنی فوتسال جلوگیری از فعالیت همزمان مربیان ملی در تیم های باشگاهی است.گویا کمیته فنی قصد دارد با دادن ساز و کار مناسب و بالا بردن رقم قرارداد مربیان ملی تا حدودی آنها را به تمرکز روی تیم ملی معطوف کرده و در عوض مربیان قید فعالیت در باشگاه ها را بزنند. همین عامل باعث شده تا پروسه حضور ناظم الشریعه در مس هم به تاخیر بیفتد. شنیده می شود علیرغم توافق این مربی با مس، او منتظر تصمیم کمیته فنی فوتسال است تا چنانچه قرار شد مربیان ملی در تیم های باشگاهی فعالیت نکنند از بین تیم ملی و باشگاه مس یکی را انتخاب کرده و تصمیم را بگیرد. احتمالا طی روزهای آینده این قانون به صورت رسمی اعلام می شود.

منبع:خبر ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

هر سال از این حرفها زده میشود از قول مسئولین مختلف ولی عمل نمیشود
بعضی هم که اول مربی تیم ملی شدند بعد کلاس مربیگری رفتند!
سال قبل هم که با وجود تاکید بر حضور مربیان با مدرک فوتسال نه تنها تعدادی با مدرک فوتبال مشغول بودند عده ای هم بدون مدرک در لیگ برتر ایران مربیگری کردند!
عده ای هم که بدون مدرک بودند یا مسولیت دیگری داشتند روی نیمکت با کارت مربی بدنساز یا سرپرست یا مدیر فنی یا تدارکات یا مدیر اجرایی یا ۰۰۰۰ حضور داشتند!
البته این موارد اصلا مربوط به اجرای قانون نیست بلکه فقط باید بچه خوبی باشی!