کد خبر : 28372
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 9:55
-

تیم ملی در استراحت مطلق

تیم ملی در استراحت مطلق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال ایران با وجود نتایج نه چندان دلگرم‌کننده در چند‌سال اخیر با سرمربی اسپانیایی مسن خود، همچنان قصد دارد راهش را ادامه دهد، اگرچه این روزها فوتسال ما به نظر تعطیل شده و همه در خواب بسر می‌برند. مرخصی ناتمام خسوس خسوس کاندلاس درحالی دی‌ماه ‌سال ٩٣ از ایران خارج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال ایران با وجود نتایج نه چندان دلگرم‌کننده در چند‌سال اخیر با سرمربی اسپانیایی مسن خود، همچنان قصد دارد راهش را ادامه دهد، اگرچه این روزها فوتسال ما به نظر تعطیل شده و همه در خواب بسر می‌برند.
مرخصی ناتمام خسوس
خسوس کاندلاس درحالی دی‌ماه ‌سال ٩٣ از ایران خارج شد که هنوز لیگ ایران درحال برگزاری بود و اتفاقا روزهای حساس خود را سپری می‌کرد. سرمربی مسن تیم‌ملی که قراردادش هم به پایان رسیده بود، به صورت غیابی و بدون این‌که برنامه‌ای ارایه کند، در سمت خود توسط کمیته فنی فوتسال ابقا شد. ضمنا او هفته‌های پایانی لیگ برتر که شاید بهترین فرصت برای شناخت استعدادهای جدید باشد را از دست داد. حتی با وجود گذشت حدود ٢ ماه از پایان لیگ برتر فوتسال هنوز همه در انتظار بازگشت سرمربی اسپانیایی هستند و هیچ‌کس درباره زمان بازگشت او پاسخگو نیست.
تیم ملی تعطیل تا آغاز لیگ
با این‌که فوتسال ایران در سطح جهان نام پرآوازه‌ای دارد و خیلی از تیمهای جهان علاقه دارند که با تیم‌ملی ما مسابقه تدارکاتی برگزار کنند، به نظر می‌رسد هیچ برنامه تدارکاتی برای تیم‌ملی در نظر گرفته نشده و تنها برنامه بازیکنان در میان ٢ فصل که حدود ۴ ماه می‌شود، استراحت مطلق است؛‌ کاری که این روزها سرمربی‌شان در اروپا به نحو احسن انجام می‌دهد. لیگ فوتسال از تیرماه آغاز می‌شود و به نظر نمی‌رسد با بی‌برنامگی فعلی خبری از اردو یا بازی تدارکاتی باشد. خسوس هم حتی در صورت بازگشت به ایران تا یک‌سال دیگر که مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، بیکار خواهد بود و فقط حقوقش را دریافت خواهد کرد.
ترابیان: منتظر بازگشت خسوس هستیم
عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره وضع خسوس می‌گوید: «من از وضع خسوس خبر خاصی ندارم اما آن‌طور که شنیده‌ام او قرار است در همین چند روز برای ویزای ایران اقدام کند تا به‌زودی در کشورمان حاضر شود.
به‌هرحال در این مدت تیم‌ملی برنامه‌ای نداشته و دلیل خاصی برای حضور خسوس در ایران نبود. البته به محض این‌که سرمربی تیم‌ملی به تهران برسد، باید در کمیته فنی برنامه‌هایش را ارایه دهد.»
وی همچنین درباره برنامه‌های آتی تیم‌ملی می‌افزاید: «فعلا که برنامه خاصی نیست. باید منتظر آغاز لیگ باشیم که بعد از چند هفته جام باشگاههای آسیا را در اصفهان هم میزبانی خواهیم کرد. تیم‌ملی تا‌سال ٢٠١۶ که جام ملتهای آسیا برگزار می‌شود، مسابقه رسمی در پیش ندارد.»
منبع:شهروند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.