کد خبر : 28383
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 11:40
دسته‌بندی نشده
-

شکست بولیوی در روز آخر

شکست بولیوی در روز آخر
تیم فوتسال رئال بوکارامانگا کلمبیا با پیروزی مقابل حریف خود توانست به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در منطقه شمال دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ تیم فوتسال رئال بوکارامانگا کلمبیا توانست با پیروزی مقابل حریف بولیویایی خودش به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در منطقه شمال دست پیدا کند. در آخرین روز این بازی‌های و در بازی فینال رئال بوکارامانگا موفق شد با تک گل خوزه فالکون حریف‌اش تیم فوتسال کره بولیوی را شکست دهد و برای اولین بار به فینال کوپا لیبرتادورس صعود کند.

همچنین در دیدار رده‌بندی تیم فوتسال دپورتیوو پانتا پرو موفق شد در ضربات پنالتی ۷ بر ۶ ریکو سور بولیوی را شکست دهد و به مقام سومی دست یابد. این دیدار در دو وقت عادی و اضافی ۳ بر ۳ به پایان رسیده بود.

Real Bucaramanga CONMEBOL Futsal Cup 2015 (1)

در پایان این مسابقات تیم‌های رئال بوکارامانگا کلمبیا٬ کره بولیوی٬ دپورتیوو پانتا پرو٬ ریکو سور بولیوی٬ دپورتیوو متا کلمبیا و آر.وای.آر سورکو فوتسال پرو در مکان‌های اول تا ششم جای گرفتند. همچنین تیم فوتسال رئال بوکارامانگا کلمبیا با قهرمانی در این منطقه به فینال مسابقات راه پیدا کرد و باید منتظر حریف خود از منطقه جنوب باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.