کد خبر : 28368
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اردیبهشت 1394 - 9:53
-

پایان مرحله گروهی لالیگا اسپانیا

پایان مرحله گروهی لالیگا اسپانیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته سی‌ام و آخرین هفته مرحله گروهی لالیگا اسپانیا با صعود ۸ تیم برتر این مرحله به دور نهایی مسابقات شب گذشته به پایان رسید. در مهمترین بازی این هفته ال‌پوزو مورسیا موفق شد حریف سقوط کرده خود٬ لوگو را با نتیجه پر گل ۱۱ بر ۲ شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ هفته سی‌ام و آخرین هفته مرحله گروهی لالیگا اسپانیا با صعود ۸ تیم برتر این مرحله به دور نهایی مسابقات شب گذشته به پایان رسید. در مهمترین بازی این هفته ال‌پوزو مورسیا موفق شد حریف سقوط کرده خود٬ لوگو را با نتیجه پر گل ۱۱ بر ۲ شکست دهد. همچنین تیم فوتسال بورلا در حالی که بهروز جعفری از ابتدا در ترکیب پنج نفره این تیم حضور نداشت موفق شد میهمان‌اش مونته‌سینوس خومیا را ۴ بر ۳ شکست دهد. با این حال این تیم با قرار گرفتن در مکان نهم نتوانست به دور پلی‌آف صعود کند.

نتایج کامل هفته سی‌ام:

* بورلا ۴ – مونته‌سینوس خومیا ۳

* ساراگوسا ۳ – تنریف ۲

* ال‌پوزو مورسیا ۱۱ – لوگو ۲

* لوانته ۵ – سانتاکولوما ۴

* مانگا ناوارا ۶ – خائن ۳

* پالما ۵ – سانتیاگو صفر

* پنیسکولا ۴ – ریبرا ناوارا یک

همچنین بازی دو تیم بارسلونا و اینترموویستار به علت حضور تیم فوتسال بارسلونا در مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا دو هفته زودتر برگزار شد.

* بارسلونا ۲ – اینترموویستار ۳

بدین ترتیت و در انتهای مرحله گروهی تیم‌های اینترموویستار با ۷۹ ٬ بارسلونا با ۷۴ ٬ ال‌پوزو مورسیا با ۷۳ ٬ خائن با ۵۴ ٬ پالما با ۵۳ ٬ مانگا ناوارا با ۵۲ ٬ ریبرا ناوارا با ۵۱ و پنیسکولا با ۴۷ امتیاز به دور نهایی صعود کردند. مسابقات این مرحله نهم٬ شانزدهم و هفدهم می (نوزدهم٬ بیست‌وششم و بیست‌وهفتم اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

برنامه هفته اول مرحله پلی‌آف (۹ می ۲۰۱۵):

* اینترموویستار (۱) – پنیسکولا  (۸)

* بارسلونا (۲) – ریبرا ناوارا (۷)

* ال‌پوزو مورسیا (۳) – مانگا ناوارا (۶)

* خائن (۴) – پالما (۵)

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.