کد خبر : 28479
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 11:42
-

شمسایی:با هر اتفاقی می‌خواهند به فیفا شکایت کنند/ عروجی بازیکن آزاد است

شمسایی:با هر اتفاقی می‌خواهند به فیفا شکایت کنند/ عروجی بازیکن آزاد است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره مخالفت مجدد باشگاه ماهان تندیس با حضور ابوالقاسم عروجی در تیم تاسیسات دریایی گفت: ظاهرا کمیته انضباطی به زودی در اینباره تصمیم می‌گیرد. البته باشگاه ماهان هم حق دارد. آنها می‌خواهند بازیکن طراز اول خود را حفظ کنند ولی عروجی دوست دارد خارج از قم بازی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره مخالفت مجدد باشگاه ماهان تندیس با حضور ابوالقاسم عروجی در تیم تاسیسات دریایی گفت: ظاهرا کمیته انضباطی به زودی در اینباره تصمیم می‌گیرد. البته باشگاه ماهان هم حق دارد. آنها می‌خواهند بازیکن طراز اول خود را حفظ کنند ولی عروجی دوست دارد خارج از قم بازی کند و همچنین در جام باشگاه‌های آسیا برای تاسیسات به میدان برود.

وی تاکید کرد: نگه داشتن بازیکن به زور کار درستی نیست. ما با علم به اینکه قرارداد عروجی تمام شده، نسبت به مذاکره با او اقدام کردیم.

مدیرفنی تیم تاسیسات درباره اینکه هیات فوتبال استان قم هم اعلام کرده بود عروجی باید حق این هیات را بدهد، تصریح کرد: این اتفاق در صورتی می‌افتد که عروجی تسویه حساب مالی خود را از تیم ماهان بگیرد.

شمسایی همچنین در خصوص تهدید باشگاه ماهان مبنی بر شکایت به فیفا، تصریح کرد: این صحبت‌ها واقعا خوب نیست که تا اتفاقی می‌افتد می‌گویند به فیفا یا AFC شکایت می‌کنیم. این به معنای این است که مسئولان ما بی کفایت هستند و باید از طریق یک واسطه دیگر زور بگوییم. با مطرح کردن این حرف‌ها، مسئولان خودمان زیر سئوال می‌روند.

وی خطاب به مسئولان باشگاه ماهان گفت: عروجی بازیکن آزاد است پس او را رها کنید. حالا اگر کمیته انضباطی هم همین رای را صادر کند، چیزی جز کدورت باقی نخواهد ماند.

مدیرفنی تاسیسات همچنین درباره اینکه باشگاه ماهان اعلام کرده بود برای جذب عروجی باید ابتدا به این باشگاه درخواست داده شود، تصریح کرد: اگر قرار باشد جذب بازیکنان ما با منت باشد، اینطوری بازیکن نمی‌گیریم. ما اعتقاد داریم عروجی بازیکن آزاد بوده و این موضوع به زودی در کمیته انضباطی روشن خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی چهارشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

امیرخان شما حرف نزن خدایی توفقط عشق پولی دوسال اومدی فوتسال قم رونابود کردی دمت گرم حرف نزن ابولقاسمم گول مالیدید سرش

قمی چهارشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

هههه
منت؟؟؟
فعلا که وحید شمسایی تون یک نصف شب زنگ میزنه به علیرضا التماس میکنه بیا تاسیسات

قمی چهارشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

توئ این چند سال بزرگ ترین تهدید برای وحید شمسایی قم بود که دو سالش رو امیر شمسایی این رقیب رو از سر راه وحید شمسایی برداشت تا راحت قهرمان بشه. حالا هم که دیگه میدونه تو قم تیم نمیدن بهش اینجوری ضربه میزنن به فوتسال قم

نام جمعه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

تو چی میگی بابا؟؟خودت پارسال عامل اصلی بدبختی فوتسال قم شدی وسط کار تیم رو ول کردی و تیم رو نابود کردی حالا هم داری بازیکنان قم رو میبری تهران حرف هم میزنی؟؟