کد خبر : 28487
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 14:55
-

محل قرعه کشی و اسکان تیم ها مشخص شد

محل قرعه کشی و اسکان تیم ها مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازرس AFC از روز دوشنبه هفته جاری به اصفهان سفر کرد تا به همراه رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از امکانات این شهر برای بر عهده گرفتن میزبانی بازدید کند. عباس ترابیان رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با اعلام این خبر تاکید کرد: بازرس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازرس AFC از روز دوشنبه هفته جاری به اصفهان سفر کرد تا به همراه رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از امکانات این شهر برای بر عهده گرفتن میزبانی بازدید کند.

عباس ترابیان رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با اعلام این خبر تاکید کرد: بازرس AFC از وضعیت هتل‌های اصفهان برای اسکان تیم‌های شرکت کننده و محل قرعه‌کشی مسابقات نیز بازدید داشت و مقرر شد هتل عباسی اصفهان به عنوان محل قرعه‌کشی این رقابت‌ها در نظر گرفته شود و هتل‌های آسمان و کوثر هم برای اسکان تیم‌ها و مسئولان تعیین شود.

اصفهان در سال ۸۸ نیز به عنوان میزبان نخستین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا انتخاب شد که تیم فولاد ماهان در آن رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

در این دوره تیم تاسیسات تهران به عنوان نماینده فوتسال کشورمان با تیم‌های دیگر از کشورهای آسیایی رقابت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.