کد خبر : 28538
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 - 19:05
-

قرعه‌کشی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا سوم خردادماه برگزار خواهد شد

قرعه‌کشی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا سوم خردادماه برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا امسال به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد که با توجه به جلسه‌ای که ستاد برگزاری مسابقات با مسئولان AFC داشتند مقرر شد از بین ۳ سالن نقش‌جهان، پیروزی و مخابرات تمامی بازی‌ها در سالن نقش جهان برگزار شود. همچنین قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا امسال به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد که با توجه به جلسه‌ای که ستاد برگزاری مسابقات با مسئولان AFC داشتند مقرر شد از بین ۳ سالن نقش‌جهان، پیروزی و مخابرات تمامی بازی‌ها در سالن نقش جهان برگزار شود.

همچنین قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌ها سوم خردادماه در هتل عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

عباس ترابیان رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در این زمینه گفت: ما با مسئولان کنفدراسیون آسیا صحبت کردیم تا بازی‌ها در یک سالن برگزار شود و با توجه به اینکه سالن نقش جهان از لحاظ امکانات رختکن، زمین و همچنین تماشاگر مناسب بود مقرر شد تمامی بازی‌ها در این سالن برگزار شود.

وی ادامه داد: ۱۲ تیم قرار است که در این دوره از مسابقات حاضر شوند که تنها نماینده عراق تاکنون مشخص نشده و مسئولان AFC منتظر هستند تا این کشور نماینده خود را معرفی کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال خاطرنشان کرد: قرار است مسئولان AFC در هتل عباسی اسکان یابند و سایر تیم‌ها در دو هتل کوثر و آسمان اقامت داشته باشند.

همچنین فردا صبح قرار است جلسه‌ای بین اعضای ستاد برگزاری مسابقات با مسئولان AFC برگزار شود تا در خصوص چگونگی رقابت‌ها و همچنین نحوه برگزار آن تصمیمات کلی و نهایی گرفته شود.

رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در مردادماه برگزار خواهد شد که تأسیسات دریایی با هدایت وحید شمسایی در این دوره از رقابت‌ها نماینده کشورمان خواهد بود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.