کد خبر : 31040
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 - 14:09
-

لیسبون میزبان ملی پوشان

لیسبون میزبان ملی پوشان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری با اشاره به برنامه بین‌المللی تیم ملی فوتسال کشور، اظهار کرد: تیم ملی فوتسال مردان کشور در سال‌جاری برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد. وی افزود: این تیم برای برگزاری تورنمنت دوستانه خارجی به کشور پرتغال می‌رود که در دیدار با تیم ملی پرتغال در شهر لیسبون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری با اشاره به برنامه بین‌المللی تیم ملی فوتسال کشور، اظهار کرد: تیم ملی فوتسال مردان کشور در سال‌جاری برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد.

وی افزود: این تیم برای برگزاری تورنمنت دوستانه خارجی به کشور پرتغال می‌رود که در دیدار با تیم ملی پرتغال در شهر لیسبون حاضر می‌شود.

جابری با اعلام اینکه ملی‌پوشان پس از دیدار تدارکاتی با کشور پرتغال عازم جام قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا می‌شوند، تصریح کرد: این رویداد ورزشی از ۹ تا ۱۶ مرداد امسال به میزبانی ایران در استان اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال دیدار دوستانه با تیم ملی ایتالیا را از جمله برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتسال دانست و ادامه داد: این دیدار تدارکاتی از ۲۶ تا ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به دیدارهای مختلف دوستانه ایران در داخل کشور، ادامه داد: دیدار با تیم‌های ملی روسیه و اوکراین در رده‌های سنی بزرگسالان و امید از دیگر برنامه‌ها است که هنوز شهرهایی که در آن ملی‌پوشان می‌خواهند به برگزاری دیدار تدارکاتی بپردازند مشخص نشد.

جابری با اعلام برگزاری جام بین‌المللی فوتسال گرند پریکس، گفت: هنوز زمان دقیق این دیدارها از سوی فدراسیون فوتبال برزیل مشخص نشده است ولی ملی‌پوشان کشور از ۲۰ بهمن امسال برای حضور در جام ملت‌های آسیا در کشور ازبکستان به میدان می‌روند.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.