کد خبر : 31116
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 خرداد 1394 - 12:49
-

تکلیف نیمکت گیتی پسند هفته آینده مشخص می شود

تکلیف نیمکت گیتی پسند هفته آینده مشخص می شود
گیتی پسندی ها پس از بررسی برنامه های مربیان مدنظر باشگاه تکلیف نیمکت این تیم را در هفته آینده مشخص خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه گیتی پسند اصفهان با انتشار بیانیه ای در مورد انتخاب سرمربی بصورت زیر خبر از مشخص شدن کادرفنی تیم در هفته آینده خبر داد.

پس از تایید هیات مدیره باشگاه جهت حضور تیم گیتی پسند در رقابتهای فصل ۹۴-۹۵ لیگ برتر فوتسال ، این باشگاه در بین گزینه های مورد نظر در حال رایزنی و بررسی برنامه های آنان می باشد و حداکثر تا تاریخ ۲۱ خرداد سرمربی تیم رسما اعلام خواهد شد.
لذا کلیه اسامی مطرح شده از سوی افراد حقیقی و حقوقی فعلا در حد گمانه زنی می باشد و این باشگاه با احترام به کلیه مربیان مطرح شده اعلام می دارد نامی که از طریق سایت باشگاه اعلام می گردد مورد تایید است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

اقای جنتی تشکر از این که با آبرو خودتون و اصفهان بازی نکردیند و علی افضل را انتخاب نکردی

نام ... چهارشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

همچنان و با تدابیر خاص تلاش آقای مدیر عامل در جهت آوردن برادر خانمشان با وجود همه کارهای اشتباه انجام شده قبلی ادامه دارد !!!

نام ... چهارشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

افضل پیچوندتون این مطلب را زدید

هوادار گيتى پنجشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۳:۳۲

من نمیدونم دو سال نتیجه نگرفتن کافى نیست براى بر کنارى على طاهرى این اقا با این اکیپ که برا فوتسال انتخاب کرده آبروى گیتى پسند رو برد
اقاى جنتى مدیر عامل باشگاه رو عوض کن
على طاهرى حیا کن گیتى پسند رو رها کن

هوادار گيتى پنجشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۳:۳۶

با احترامى که براى اقاى طاهرى قائل هستم ولى واقعا با اشتباهات ایشون دو ساله قهرمانى رو داریم از دست میدیم با بر کنارى ایشون کاملا موافق هستم

اصفهانی پنجشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۳

افضل خیلی دنبال این بود بیاد گیتی ولی وقتی دید گیتیا نمی خواندش رفت مس .آقای نجفی اینا بدونید اگه افضل خوب بود گیتیا میاوردندش.در ضمن عملکرد مهرداد جابری شریک آقای افضل را هم که در ساختمان سازی باهم هستند را در پایان فصل بررسی نمایید.راستی آقا مهرداد را کارت پایان خدمتش را هم یک استعلام بکنید لطفا بد نیست بعد دعاش را به جونه ما بکنید.البته ایشون کارت دارند ولی لطفا صحت اون را استعلام کنید.

حمید پنجشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

باباحالاکه دیگه علی افضل رفته مس فقط حسین افضلی به درد گیتی میخوره توروخدادنبال مربی تهرانی یاخوراکچی نرین آقای جنتی وآقای طاهری به خداحسین کارنامه ش خوبه وباجون ودل براشهراصفهان تلاش میکنه هرچی باشه اصفهانیه بفیه فقط دنبال پول هستن دلشونم براگیتی نمی سوزه مثل دوسال پیش لک براگیتی هیچ کاری نکردوهنوزشمادرس نگرفتین .