کد خبر : 31164
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 - 15:25
-

شمسایی:برایمان فرقی نمی کند در جام باشگاه ها با چه تیمهایی همگروه شویم/تصمیم وحید عاقلانه بود

شمسایی:برایمان فرقی نمی کند در جام باشگاه ها با چه تیمهایی همگروه شویم/تصمیم وحید عاقلانه بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره آخرین شرایط تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: تمرینات تاسیسات  در هفته های گذشته بسیار سنگین ولی حساب شده بود. خدا را شکر شرایط بازیکنان هم خوب است و مصدومیتی پیش نیامده است. فشار تمرینات از روز دوشنبه هفته پیش رو کاهش می‌یابد و به سمت کارهای تاکتیکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره آخرین شرایط تیم تاسیسات دریایی اظهار کرد: تمرینات تاسیسات  در هفته های گذشته بسیار سنگین ولی حساب شده بود. خدا را شکر شرایط بازیکنان هم خوب است و مصدومیتی پیش نیامده است. فشار تمرینات از روز دوشنبه هفته پیش رو کاهش می‌یابد و به سمت کارهای تاکتیکی و شرایط مسابقه خواهیم رفت.

وی افزود: ما امسال باید علاوه بر لیگ، در جام باشگاه‌های آسیا هم به میدان برویم. چون در دو جبهه هستیم، باید بدن‌ها را طوری نگه داریم که تا پایان لیگ به مشکل نخوریم.

مدیرفنی تیم تاسیسات درباره برگزاری مراسم قرعه کشی در روز چهارشنبه پیش رو و اینکه ترجیح نماینده ایران رویارویی با کدام تیمهاست، گفت: درست است که شانس در ورزش مهم است ولی فکرها باید بزرگ باشد. برای ما فرقی ندارد به چه تیم‌هایی بخوریم و با نماینده کدام کشورها همگروه شویم چون هدف ما قهرمانی است و نباید به این مسائل توجه کنیم.

شمسایی درباره احتمال اضافه شدن علیرضا وفایی به تیم تاسیسات، تصریح کرد: ما با وفایی از قبل صحبت کرده بودیم. او دارد فکرهایش را می‌کند و حق هم دارد که از بین پیشنهاداتش، یکی را انتخاب کند.

وی در خصوص اینکه وفایی زمان بدنسازی را از دست داده است، گفت: هر کسی بخواهد به تیم تاسیسات بیاید، باید دوره بدنسازی را طی کند و خودش را به سایر بازیکنان برساند. حتی اگر بهترین بازیکن ایران هم به تیم ما بیاید، باید انفرادی بدنسازی کند و به شرایط ایده آل برسد. اینطور نیست که بازیکنان بخواهند دیر بیایند و زود بازی کنند.

مدیرفنی تاسیسات در پایان درباره عدم قبول سرمربیگری موقت تیم ملی فوتسال از سوی وحید شمسایی، گفت: بحث سرمربیگری موقت اصلا قشنگ نبود و شک نکنید که تصمیم وحید عاقلانه و منطقی بود. برای رسیدن به یک هدف، باید همه چیز سر جایش باشد. فدراسیون هم حق دارد فکرها و بررسی هایش را انجام بدهد و سرمربی تیم ملی را انتخاب کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.