کد خبر : 31155
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 - 13:32
-

وفایی:آمادگی بالایی برای همراهی تیم ملی دارم

وفایی:آمادگی بالایی برای همراهی تیم ملی دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی بهترین بازیکن فوتسال ایران در سال ۹۳ گفت: بعد از آخرین بازی شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در اسفندماه برگزار شد، تمرین گروهی نداشته‌ام چون تیم‌های باشگاهی به استراحت رفته بودند و لیگ تعطیل بود. وی ادامه داد: با این حال به دلیل اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی بهترین بازیکن فوتسال ایران در سال ۹۳ گفت: بعد از آخرین بازی شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در اسفندماه برگزار شد، تمرین گروهی نداشته‌ام چون تیم‌های باشگاهی به استراحت رفته بودند و لیگ تعطیل بود.

وی ادامه داد: با این حال به دلیل اینکه می‌دانستم تیم ملی فوتسال قرار است پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در رقابت‌های بین‌المللی حضور پیدا کند به صورت انفرادی به تمرینات و کارهای آمادگی پرداختم تا به محض شروع اردوی تیم ملی با شرایط خوبی وارد اردو شوم.

بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته تیم ماهان تندیس قم در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: لیگی که پشت سر گذاشتیم خوب و با کیفیت بود ولی حیف شد که نتوانستیم از عنوان ارزشمندی که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر کسب کرده بودیم به خوبی محافظت کنیم و در نهایت قهرمانی را به سادگی از دست دادیم.

وی با عدم تمایل به پاسخ در خصوص تصمیم خود برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خصوص تمرینات تیم ملی فوتسال اظهار کرد: نخستین تمرین تیم ملی فوتسال در حالی برگزار شد که تمام بازیکنان حاضر در آن بعد از سه ماه کنار یکدیگر جمع شده بودند.

وفایی اضافه کرد: اردوی تیم ملی فوتسال همیشه شرایط و جوی صمیمانه داشته است و اردوی جدید تیم ملی در حالی آغاز شد که هدف کادر فنی این است که به مرز آمادگی مطلوب برای حضور در دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال پرتغال که از کشورهای مطرح فوتسال جهان و اروپا است، دست یابیم.

وی یادآور شد: اردوی آماده‌سازی برای اعزام تیم ملی فوتسال به کشور پرتغال و برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتسال این کشور با حضور ۱۵ بازیکن در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و انشاءالله روز ۳۰ خرداد‌ماه راهی این کشور اروپایی خواهیم شد.

دومین گلزن برتر شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: در ابتدای این تمرین بازیکنان زیر نظر وردی‌زاده مربی بدنساز تیم ملی با دویدن و انجام حرکات کششی به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و در ادامه زیر نظر هاشم‌زاده مربی و سایر اعضای کادرفنی تیم ملی به کار با توپ و تمرین حفظ توپ مشغول شدیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح فوتسال جهان نظیر پرتغال قطعاً به افزایش تجربه بازیکنان تیم ملی برای حضور در میادین مهمی نظیر مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۱۶ که باید به زودی در آن حضور یابیم، کمک زیادی می‌کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه قمی شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

جادوگر اسیا