کد خبر : 31213
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 10:08
-

ناظم الشریعه:به خاطر تیم ملی به مس نرفتم!

ناظم الشریعه:به خاطر تیم ملی به مس نرفتم!
مربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه شرایط بدنی بازیکنان تیم ملی خوب نیست، گفت: به خاطر تیم ملی به پیشنهاد باشگاه مس سونگون پاسخ منفی دادم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره شرایط تیم ملی فوتسال برای حضور در تورنمنت پرتغال اظهار کرد: با توجه به اینکه لیگ فوتسال چند ماه پیش تعطیل شد، شرایط بدنی بازیکنان خوب نیست. ما هفته گذشته از بازیکنان تست گرفتیم و مشخص شد در بخش استقامت، بازیکنان آماده نیستند. البته شرایط حسین طیبی و علی اصغر حسن‌زاده که به تازگی از لیگ روسیه بازگشته‌اند، بهتر است.

وی افزود: تا شروع تورنمنت پرتغال زمان زیادی نداریم. با این حال مجبوریم تا ۱۰ روز کار بدنسازی کنیم و سپس به سراغ کارهای تاکتیکی برویم.

مربی تیم ملی فوتسال درباره انتخاب علی افضل به عنوان سرمربی تیم مس سونگون و اینکه خودش گزینه اصلی هدایت تیم مس بود، تصریح کرد: مسئولان باشگاه مس به من خیلی لطف داشتند و شرمنده آنها شدم. با این حال شرایطی در تیم ملی بود که مجبور شدم به مس پاسخ منفی بدهم. آنها از طرف هیات مدیره برای انتخاب سرمربی زیر فشار بودند که وضعیتشان مشخص شود.

ناظم الشریعه همچنین درباره حضورش در تمرین تیم تاسیسات دریایی، یادآور شد: من با وحید شمسایی درباره مسائل مختلفی صحبت کردم. وظیفه ما بود به عنوان مربی تیم ملی به تمرین تاسیسات برویم. اگر شرایط فراهم باشد دوباره سر تمرین این تیم خواهیم رفت.

وی درباره زمان حضور بازیکنان تاسیسات دریایی در اردوی تیم ملی هم خاطرنشان کرد: هنوز در اینباره با کادر فنی تاسیسات حرف نزدیم. ما هم شرایط تیم تاسیسات دریایی را درک می‌کنیم. وحید شمسایی یک مربی حرفه‌ای و کاربلد است و باید با وی در اینباره هماهنگ کنیم.

مسئول استعدادیابی رده سنی فوتسال امید در پایان گفت: ما دور اول استعدادیابی را در ماهشهر برگزار کردیم که نتایج خوبی هم گرفتیم. قصد داریم دومین مرحله را قبل از شروع ماه رمضان در بندرعباس برگزار کنیم و امیدواریم در این شهر هم بتوانیم استعدادهای ناب را کشف کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

شما سر تمرین باقیه تیم ها هم برو، چون از وحید میترسی اونجا میری یا میخاى در اینده کمک وحید بشی

نام ... شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

فعلا خوب راه رسیدن به تیم ملى رو یاد گرفتى، تا دو سال پیش با صدرا میجنگیدى تیمت نیوفته، بعدم از طریق ایت الهى رفتى حفارى تیم همیشه سوم را چهارم کردى بعدم معلوم نشد چجورى مربى تیم ملى شدى حالا هم هى وحید وحید کن که از تیم ملى نندازنت بیرون

نام شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

آخر ما نفهمیدیم این ناظم الشریعت مربی تیم ملیه یا مربی امیده یا مربی مس یا مربی تاسیسات هست ؟؟؟؟!!!! چکاره هست که توی همه ی تیم ها میره؟؟!!یکی نیست به این بنده خدا بگه مربی تیم ملی که نمیره تو باشکاه بازیکن بیاره از طریق فدراسیون باید بازیکن به تیم ملی دعوت بشه نه التماس تو باشگاه!! آقای افتخاری اینا کی هستن دور خودت جمع کردی ؟؟؟

نام ... شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

حالا که خودتو نخاستن هیچی دوتا بازیکنی هم که آوردی گذاشتنشون بیرون اخی اخی

اصفهانی شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

اقای ناظم شما خودتو درگیر این تیم کوچیک نکن لطفی کن بیا گیتی

نام ... شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

همیشه باید صبر کرد اینم از صدقه سر مهران و میثم بود که میگفتن تیمتون قهرمان میشه از الان بجنگین نیوفتین از لیگ از ما گفتن بود بعد نگین نگفتین

نام ... شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

خوشم میاد این ۳ نفرهرجا برن تیم واسه قهرمانی بسته میشه شیرازیا پرچم بالاست زنده باشین فقط خوب تصمیم بگیرین

فرید شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

اگر این صحبتا را نکنی چی بگی. اقای دلال مطمعن باش تو اینده نزدیک شما برمیگردید به همان جایگاه قبلی تان در لیگ ۲ کشور با صدرا . اگر هم این ۲ سال وارد یک مجموعه بزرگ به نام حفاری شده اید مدیونه و اشتباه یک شخصی بود که شما بعد از انتصاب سرمربی حفاری از کنار ان گذشتید حالا خدا از شما نمیگذرد.

نام ... شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

برای مربی اخلاق جناب ناظم آرزوی موفقیت دارم

مطلع شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

اینم یه نوع دیگه
طرفو تو ده راه نمیدادن سراغ کدخدارو میگرفت شما که قرارداد نداری یعنی چی بخاطر تیم ملی اینکارو کردم

نام ... شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

فعلا که اخبار مال شماست هردری وری دوست دارید بکید بزنند تو سایت……اقای شانس

اهوازي دوشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

بابا اینا رو خود اقای برمشوری و عالیقدر نوشتن ک هرجا میرن قهرمان میشن.از کی تا حالا چهارمی شده قهرمانی؟خیلی اعتماد به نفس دارید بخدا،البته خب پشتتون گرمه،ولی یادتون باشه واسه منافع هست،نمیتونین حق حفاری رو پایمال کنین،بدون شما بهترم نتیجه میگیره ایشالا.