کد خبر : 31353
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 خرداد 1394 - 9:18
-

شمسایی:اگر نمی‌شود، مسابقات را در ژاپن برگزار کنند/ ترابیان و افتخاری مقابله به مثل می کند

شمسایی:اگر نمی‌شود، مسابقات را در ژاپن برگزار کنند/ ترابیان و افتخاری مقابله به مثل می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم تاسیسات می‌گوید روسای کمیته فوتسال و کمیته فنی دنبال مقابله به مثل با هم هستند و او نمی‌داند پاسخگوی کدام یک باشد. شمسایی همچنین می‌گوید بهتر است جام باشگاه‌ها در ژاپن برگزار شود نه اصفهان. وحید شمسایی به آخرین وضعیت تیم فوتسال دریایی پرداخت و از مشکل جدید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم تاسیسات می‌گوید روسای کمیته فوتسال و کمیته فنی دنبال مقابله به مثل با هم هستند و او نمی‌داند پاسخگوی کدام یک باشد. شمسایی همچنین می‌گوید بهتر است جام باشگاه‌ها در ژاپن برگزار شود نه اصفهان.
وحید شمسایی به آخرین وضعیت تیم فوتسال دریایی پرداخت و از مشکل جدید بازیکن ملی پوش تیمش انتقاد کرد. او همچنین تاکید کرد که هنوز نسبت به برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در سالن نقش جهان ناراحت بوده و بهتر است با این شرایط، این مسابقات در ژاپن برگزار شود. اختلافات کمیته فوتسال با کمیته فنی و توسعه فوتسال هم دیگر محور صحبت‌های شمسایی بود و او از رضا افتخاری و عباس ترابیان خواست به جای مقابله با مثل با همدیگر به فکر فوتسال باشند:

تمرینات پرفشار دوشنبه تمام می‌شود
تمرینات پرفشار ما تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و بعد از آن فشار صد درصدی آن تمام می‌شود و کم کم به کارهای تاکتیکی می پردازیم. البته در همین فشار بدنسازی هم کارهای تاکتیکی انجام می‌دهیم.

بازیکنان ملی پوش باید مراقب باشند
محمد رضا سنگ سفیدی چند روز پیش پایش با آب جوش سوخت و این هفته نمی‌تواند با ما تمرین کند. بازیکنان حرفه ای و ملی پوش می‌دانند که در روزهای سخت بدنسازی باید مراقب خودشان باشندکه مشکلی برایشان پیش نیاید. سنگ سفیدی از بازیکنان خوب ماست ولی متاسفانه به خاطر این مشکل، در اوج تمرینات غایب خواهد بود.

مهمترین دغدغه ما ادامه همین روند است
در حال حاضر مهمترین دغدغه ما این است که بتوانیم همین روند خوب را بدون آسیب دیدگی بازیکنان ادامه بدهیم. البته باید چند بازی خوب هم داشته باشیم که به شرایط مسابقه برگردیم.

سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت
در ادامه کار، سه بازی تدارکاتی با بانک پاسارگاد، آسیا ویژن و یک تیم از کاشان که در لیگ دسته دوم حضور دارد، برگزار می‌کنیم. این بازی‌ها با توجه به اینکه باید از دوره افت بدنی خارج شویم، برایمان خوب است.

در جام باشگاه‌های آسیا میزبان نیستیم!
من هنوز از اینکه قرار است مسابقات جام باشگاه‌ها در سالن نقش جهان برگزار شود، ناراحتم. ما واقعا میزبان نیستیم. اگر بازی‌ها در ایران برگزار می‌شود، موظفیم که از میزبانی‌مان استفاده کنیم. در این مدت تماشاگران و لیدرهای اصفهان با من تماس گرفته‌اند و گفته‌اند که هوای تیم تاسیسات را دارند ولی آنها هم می‌گویند که بازی در نقش جهان به دردمان نمی‌خورد.

بازی در نقش جهان به نفع AFC است، به ضرر ما
اگر قرار است برگزاری مسابقات در سالن نقش جهان به خاطر تبلیغات کنفدراسیون فوتبال آسیا به نفع آنها باشد و به ضرر ما، اصلا میزبانی را نمی‌خواهیم. من باز هم می‌گویم که بازی در سالن پیروزی برایمان خوب است و حضور در نقش جهان به دردمان نمی‌خورد.

اگر نمی‌شود، مسابقات را در ژاپن برگزار کنند
ما باید به نماینده AFC بگوییم همین سالن پیروزی را داریم و بازی‌ها را در آن برگزار می‌کنیم. اگر می‌شود که هیچ وگرنه اصلا مسابقات را در ژاپن برگزار کنند و میزبانی را به یک کشور دیگر بدهند.

بازی در سالنی غیر از پیروزی یعنی بازی در کشور دیگر!
ما در هر سالنی به غیر از پیروزی اصفهان بازی کنیم انگار که در یک کشور دیگر بازی کرده‌ایم. باور کنید اگر مسابقات در سالن پیروزی برگزار شود، مرهمی بر زخم‌هایمان خواهد بود.

باید جواب ترابیان را بدهیم یا افتخاری؟
آقای ترابیان انتقاد کرده‌اند که چرا تاسیسات بازیکنانش را به تیم ملی نداده است. ما نمی‌دانیم ترابیان رئیس کمیته فوتسال است یا افتخاری. واقعا نمی‌دانیم باید جواب کدام را بدهیم. من یک هفته قبل از شروع اردوی تیم ملی به آقای افتخاری نامه زدم و گفتم به خاطر شروع زودتر تمرینات تاسیسات نسبت به تیم ملی، اجازه بدهند که بازیکنانمان در اردوی تیم ملی حضور نیابند.

بازیکنانم را آماده به تیم ملی می‌دهم
من با تمام وجود سرم را برای تیم ملی می‌دهم. وظیفه ما این است که به تیم ملی کمک کنیم و مطمئن باشید بازیکنان را قبل از تورنمنت پرتغال آماده به تیم ملی می‌دهم. ما مرتب با مربیان تیم ملی در ارتباط هستیم و آنها حتی سر تمرین ما هم آمدند. بازیکنان ما در حال حاضر از لحاظ بدنی از تیم ملی هم جلوتر هستند.

یک نامه هم به ترابیان می‌زنیم!
اگر آقای ترابیان مسئولیتی دارد و از کار ما ناراحت است، یک نامه هم به ایشان می‌زنیم که دیگر مشکلی نباشد! هم ترابیان، هم من و هم افتخاری به فوتسال علاقه داریم. من خودم فوتسال را بیشتر از این عزیزان دوست دارم و خاکش را زودتر از آنها خوردم.

افتخاری و ترابیان مقابله به مثل می‌کنند
باور کنید از این اتفاقاتی که درباره تیم ملی رخ داده، ناراحتم. افتخاری و ترابیان مقابله به مثل می‌کنند و این مسئله به تیم ملی و فوتسال ما ضربه می‌زند. دلسوزانه می‌گویم به جای اینکه همدیگر را بزنید راه حل ارائه کنید نه اینکه یکبار اینطرف ایراد می‌گیرد و یکبار آنطرف. من از هر دو می‌خواهم به فکر فوتسال باشند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.