کد خبر : 31339
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 خرداد 1394 - 9:21
-

نتیجه فینال لیگ های اسپانیا و ایتالیا

نتیجه فینال لیگ های اسپانیا و ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ اینترموویستار فاتح اولین دیدار فینال لیگ ملی فوتسال اسپانیا بود. در این دیدار که در سالن فنداسیون مونته‌مادرید شهر الکالا د هنارس برگزار شد٬ شاگردان خسوس ولاسکو موفق شدند میهمان خود را ۷ بر ۳ شکست دهد و اولین پیروزی خود را کسب کنند. ریکاردنیئو (۵ گل)٬ رافائل و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ اینترموویستار فاتح اولین دیدار فینال لیگ ملی فوتسال اسپانیا بود. در این دیدار که در سالن فنداسیون مونته‌مادرید شهر الکالا د هنارس برگزار شد٬ شاگردان خسوس ولاسکو موفق شدند میهمان خود را ۷ بر ۳ شکست دهد و اولین پیروزی خود را کسب کنند. ریکاردنیئو (۵ گل)٬ رافائل و بورخا گلزنان موویستار در این دیدار بودند. آلکس (۲ گل) و رائول کامپوس نیز برای مورسیا موفق به گل‌زنی شدند.

نتیجه دیدار نخست فینال لالیگا:

* اینترموویستار ۷ – ال‌پوزو مورسیا ۳

اما در ایتالیا و در سومین دیدار فینال این کوآس فوتسال بود که موفق شد در ضربات پنالتی میهمانش پسکارا را متوقف کند تا به دیدارهای بعدی امیدوار بماند. این دیدار در وقت‌های عادی ۲ بر ۲ به پایان رسید ولی در ضربات پنالتی بازیکنان کوآس فوتسال بهتر عمل کردند و موفق شدند ۴ بر ۳ به برتری دست پیدا کنند. بدین ترتیب و بعد از انجام ۳ بازی٬ پسکارا ۲ بر ۱ از حریف خود پیش است. در این دیدار تولی و آندره برای کوآس فوتسال و کانال و لوئیز کلودیو کوستا تشیرا برای پسکارا گل‌زنی کردند.

نتیجه دیدار سوم فینال سری آ:

* کوآس فوتسال ۶ – پسکارا ۵ (در وقت‌های عادی ۲ بر ۲ مساوی)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.