کد خبر : 31515
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 خرداد 1394 - 12:37
-

ترابیان:کمیته فنی علاقه و برنامه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد!

ترابیان:کمیته فنی علاقه و برنامه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید این کمیته علاقه و برنامه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد. عباس ترابیان درباره شایعات مربوط به تلاش کمیته فنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال اظهار کرد: این موضوع جزو شرح وظایف ما نیست و علاقه‌ای نداریم به جای افراد دیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید این کمیته علاقه و برنامه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
عباس ترابیان درباره شایعات مربوط به تلاش کمیته فنی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال اظهار کرد: این موضوع جزو شرح وظایف ما نیست و علاقه‌ای نداریم به جای افراد دیگر به این موضوع ورود کنیم.

وی افزود: اگر هم من چیزی درباره تیم ملی می‌گویم به خاطر این است که نگرانم. مدت زمان زیادی تا مسابقات آسیایی باقی نمانده و تمام تیم‌ها با قدرت اردوهایشان را پیش می‌برند ولی شرایط تیم ملی زیاد مناسب نیست.

رئیس کمیته فنی فوتسال در ادامه درباره حضورش در اصفهان برای بررسی شرایط سالن نقش جهان، تصریح کرد: من امروز صبح (دوشنبه) به اصفهان آمدم و نمایندگان AFC هم امشب به اصفهان می‌آیند. فردا سالن نقش جهان و هتل‌ها و موارد دیگر را بررسی می‌کنیم و روز چهارشنبه هم که قرعه کشی جام باشگاه‌های آسیا برگزار خواهد شد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.