کد خبر : 31638
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 14:32
-

جلالی: نمی توانستم ببینم وفایی در شهر دیگری بازی می کند/ تمام مبلغ قراردادش پرداخت شد!

جلالی: نمی توانستم ببینم وفایی در شهر دیگری بازی می کند/ تمام مبلغ قراردادش پرداخت شد!
مالک باشگاه ماهان تندیس دلیل امضای قرارداد با علیرضا وفایی را عشق و علاقه اش به فوتسال قم و هوادارانش عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا وفایی ستاره ملی پوش قمی بعد از انحلال تیم ماهان تندیس پیشنهادهای بسیاری برای فصل بعد داشت اما در حالی که با یکی از دو باشگاه تاسیسات و گیتی پسند قصد بستن قرارداد داشت، ناگهان مسیر خود را تغییر داد و دوباره سر از قم درآورد.

بهترین بازیکن لیگ ۹۳(به انتخاب کارشناسان) بعد از امضای قراداد با تیم قم از توافق با یک انسان شریف خبر داد اما نامی از او نبرد.

در ابتدا این تصور به وجود آمده بود که اسپانسر و مالک بعدی تیم با وفایی قرارداد بسته است اما بعد از پیگیری موضوع دوباره به مالک قبلی تیم رسیدیم.

امیر جلالی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره امضای قرارداد با علیرضا وفایی اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودم، امسال قصد تیم داری در فوتسال را ندارم و نماینده قم با نامی غیر از ماهان تندیس در لیگ برتر شرکت خواهد کرد. اما موضوع امضای قرارداد با وفایی به تیم داری مربوط نمی شود و به خاطر عشق و علاقه ام به فوتسال قم و هواداران ماهان تندیس این کار را انجام دادم.

وی افزود: وفایی از سرمایه های فوتسال قم است و نمی توانم ببینم دست پرورده شهرم در تیم دیگری توپ بزند. پرداخت مبلغ قرارداد وفایی تنها به خاطر فوتسال قم بود. بنده امسال هیچ نقشی در تیم نخواهم داشت اما تا کنون ۱۰۰درصد از قرارداد وفایی را پرداخت کرده ام.

مالک باشگاه ماهان تندیس همچنین مطرح کرد: امسال تنها در لیگ برتر فوتسال فعالیت نخواهیم داشت اما سایر رشته های ما همچنان به کار خودشان ادامه می دهند. سال آینده نیز با قدرت بازمی گردیم و ماهان تندیس برای قهرمانی لیگ فوتسال شرکت خواهد کرد.

به گزارش fut5al، بر اساس توافق جلالی و اداره کل ورزش استان قم، فضای تبلیغی روی پیراهن و اطراف زمین در فصل آتی در اختیار باشگاه ماهان تندیس خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

خداوکیلی مردی جلالی دمت گرم به مولا

بنیامین سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

امیدوارم فقط خوده وفایی امسال تو تیم قرارداد ببنده
نه اینکه دست چند نفر دیگه رو هم بگیره که واقعا حقشون نیست
و فوتسالشون تموم شده و حق ۴ تا جوون را پایمال کنند.
البته محسن حسن زاده مربی با شرافتی هست و جلوی این کارهارو میگیره.
امید بخدا……