کد خبر : 31619
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 10:27
-

سفر تیم ملی به پرتغال لغو شد

سفر تیم ملی به پرتغال لغو شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت پرتغال موضوعی بود که کمیته فوتسال از چند ماه پیش به آن افتخار می‌کرد و مسئولان این کمیته از حضور در این تورنمنت با حضور تیم‌هایی چون پرتغال، کرواسی و دیگر کشورها خوشحال بودند. بعد از مدتی اعلام شد که این تورنمنت چهارجانبه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت پرتغال موضوعی بود که کمیته فوتسال از چند ماه پیش به آن افتخار می‌کرد و مسئولان این کمیته از حضور در این تورنمنت با حضور تیم‌هایی چون پرتغال، کرواسی و دیگر کشورها خوشحال بودند.

بعد از مدتی اعلام شد که این تورنمنت چهارجانبه برگزار نمی‌شود و تیم ملی با حضور در پرتغال فقط با تیم‌های اول و دوم این کشور بازی خواهد کرد. با توجه به نیامدن خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی به ایران عنوان شد که به جای تیم ملی ایران، تیم فوتسال تاسیسات دریایی با هدایت شمسایی به پرتغال خواهد رفت.

این طرح هم در فدراسیون فوتبال با تصویب نرسید تا مجددا محمد هاشم زاده و محمد ناظم الشریعه دستیاران خسوس کاندلاس تمرینات تیم ملی را با از دست رفتن زمان زیادی استارت بزنند.

مشکلات تیم ملی برای تورنمنت پرتغال با کنار کشیدن مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به اوج رسید و امیر فراشی اعلام کرد تا زمانی که وضعیت قراردادش مشخص نباشد، با این تیم تمرین نکرد؛ اما مسئله زمانی حادتر می‌شود که بدانیم حضور تیم ملی فوتسال در پرتغال لغو شده است و قرار نیست ملی پوشان به این سفر بروند!

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در یک جمع خصوصی تاکید کرده است که با توجه به اینکه اقدامی برای صدور روادید صورت نگرفته، این سفر قطعا لغو می‌شود و تیم ملی به پرتغال نمی‌رود.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال ایران در سالی که باید برای قهرمانی در آسیا و کسب سهمیه مسابقات جام جهانی بجنگد، آشفتگی و بلاتکلیفی بی سابقه‌ای را تجربه می‌کند و اولین اردوی آن بدون هدف و ناقص به پایان خواهد رسید. طبق تصمیم کادر فنی، اردوی تیم ملی امروز سه شنبه تعطیل می‌شود تا بازیکنان برای حضور در تمرینات باشگاهی راهی تیم‌هایشان بشوند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیما کریمی سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

کفاشیان و افتخاری دو تا نمونه ی بارز نابود کننده ی ورزش کشورن و وزیر ورزش که تو گندکاریاشون دخالت نمیکنه یک نمونه ی بارزتر.
از بچگی تا الان که بیست و نه سالمه بیشترین جمله ای که تو عمرم شنیدم اینه / اعزام فلان رشته ی ورزشی به فلان کشور لغو شد.
به همین راحتی.به همین رااااحتی لغو شد.
چرا ما اینقد بدبختیم؟ چرا مسعولان ما بی کفایت و بی لیاقتن؟ چرا بعضی از مسعولان کمر به نابودی ورزش بستن؟ مگه چی بشون میرسه؟
خدایا

نام ... سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

چرا هیچ کس به داد فوتسال نمیرسه

۰۰۰۰ سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

بابا این چه وضعشه شورشو در اوردید..به همین راحتی لغو شد…نکنه کفاشیان خودت میخوای بری تو زمین بازی کنی…پس وظیفه تو اونجا چیه…که بشینی اونجابه ورزش کشور گند بزنی..این حق فوتسال نیست که شیشمو جهانه ،بعد این وضعیتشه..یه ورزشمونم ک تو جهان خوبه اونم با بی لیاقتیتون خرابش کنید….

نام ... سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

وظیفه کفاشیان لبخند زدن سفر رفتن و توجه به فوتباله که بزرگترین افتخارش تو سالای اخیر باخت به آرژانتینه با اختلاف یک گل