کد خبر : 31600
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 - 9:25
-

ناظم‌الشریعه :نتیجه بازی با پرتغال نباید در آینده من تأثیر داشته باشد

ناظم‌الشریعه :نتیجه بازی با پرتغال نباید در آینده من تأثیر داشته باشد
محمد ناظم‌الشریعه در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از اعزام کشور پرتغال و دو بازی دوستانه با این تیم اظهارنظرکرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از اعزام کشور پرتغال و دو بازی دوستانه با این تیم اظهار داشت: بعد از یک هفته کار بدنی که انجام دادیم کم‌کم خودمان را برای آغاز کار تاکتیکی آماده کرده‌ایم. باتوجه به زمان کمی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم تیم را تا بازی با پرتغال ۶۰ تا ۷۰ درصد آماده کنیم.
وی ادامه داد: بازی با پرتغال برای ما بسیار خوب است. پرتغال هم در رنکینگ فدراسیون جهانی و هم در اروپا جایگاه خوبی دارد و بازی با این تیم از نظر تجربی می‌تواند برای تیم ملی بسیار مفید است. در این بازی نتیجه برای ما مهم نیست و فقط می‌خواهیم به آمادگی برسیم.
مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه بازی‌های دوستانه با پرتغال در آینده‌اش در تیم ملی اثرگذار است، گفت: فکر نمی‌کنم نتیجه بازی با پرتغال در آینده من تأثیر داشته باشد، یعنی نباید تأثیر داشته باشد. با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتم به نوعی به کمیته فوتسال کمک می‌کنم.
ناظم‌الشریعه در خصوص اینکه آیا عنوانش سرمربی تیم ملی است، خاطرنشان کرد:‌ من سرمربی تیم ملی نیستم و به عنوان مربی تیم ملی و دستیار خسوس در کنار هاشم‌زاده تیم ملی را تمرین می‌دهم.
وی در خصوص آخرین شرایط تیم امید کشورمان عنوان کرد: برای تیم امید برنامه ویژه‌ای داریم که بعد از دو بازی دوستانه تیم ملی در جلسه‌ای مفصل به آن رسیدگی می‌کنیم.
مربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه چرا در کلاس مربیگری ونانسیو لوپز در مشهد شرکت نکرده، به تسنیم گفت: می‌دانم کلاس خوبی در مشهد برگزار شد اما من در آن زمان مشغول استعدادیابی در گرم‌ترین نقطه ایران بودم. در آن تاریخ استعدادیابی از حضور در کلاس مربیگری مهمتر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

ناظم اینجا ، ناظم اونجا بسه بابا دیگه زشته این ندید بدید بازیها چیه اینقدر مصاحبه نکن……

بازیکن ملی سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

دلم برات میسوزه این همه مصاحبه هرهفته نفراول سراردو ولی داره حیف میشه که پرتغال داره تبدیل میشه به هیچ و کنسل شده بازم تلاش کن میرید کشور بغلی

همکاراصفهانی سه شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

لطف کن شما حالا که ازسفرپرتغال جا موندی یکم به کارت درشیراز برس ایشاالا خدا نصیبت میکنه یه سفر خارجی تشریف ببری البته اگر حامی شما آیت الهی بزرگ درفدراسیون بود الان روادید هم صادر شده بود.