کد خبر : 31792
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:20
-

شمسایی:بی صبرانه منتظر بازی با القادسیه هستم/با این روند رفته رفته فوتسال نابود می شود

شمسایی:بی صبرانه منتظر بازی با القادسیه هستم/با این روند رفته رفته فوتسال نابود می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص همگروهی با تیم‌های القادسیه کویت و الخلیج امارات در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار داشت: گروه ما در واقع تیم‌های کویت، امارات و ایران هستند. تفاوتی که رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با جام ملت‌های آسیا دارد در این است که در این مسابقات از چند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص همگروهی با تیم‌های القادسیه کویت و الخلیج امارات در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار داشت: گروه ما در واقع تیم‌های کویت، امارات و ایران هستند. تفاوتی که رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با جام ملت‌های آسیا دارد در این است که در این مسابقات از چند بازیکن خارجی به عنوان یار کمکی می‌توان استفاده کرد.

وی ادامه داد:‌ کشور امارات و کویت به فوتسال اهمیت زیادی می‌دهند و تیم‌های ملی‌شان هم پیشرفت کردند. کویت در رده باشگاهی موفق‌تر ظاهر شده زیرا از بازیکنان خارجی زیادی استفاده می‌کنند. همچنین امارات هم توانسته در این زمینه رشد خوبی داشته باشد. ما سال گذشته با تیم دبیری با چند روز تمرین مقابل القادسیه کویت قرار گرفتیم که ۱۲-۱۳ تا گل خوردیم و الان چشم به انتظار آنها هستیم.

سرمربی بازیکن تیم تاسیسات در مورد اینکه به دنبال انتقام از القادسیه است، گفت: به دنبال انتقام و انتقام‌گیری نیستم می‌خواهم فقط برد به دست بیاورم و ۳ امتیاز را از آن خود کنم. از گروه ما ۲ تیم صعود خواهد کرد که در مرحله بعد با گروه دوم که نمایندگان ژاپن، ازبکستان و قرقیزستان حضور دارند، بازی خواهیم کرد. روزهای سختی را در پیش داریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که با قدرت در مسابقات حاضر شویم.

شمسایی یادآور شد: مجموعه تاسیسات تدابیر بسیار خوبی برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته است. دکتر منوچهری، حلاجی و دهقان تمام تلاش خود را انجام دادند تا تیم آماده شود و با وجود اینکه یک ماه به آغاز مسابقات باقی مانده اما ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد که این موضوع بی‌سابقه است. تنها انتظار داریم که در اصفهان تنها نباشیم هر چند که ما خواهان برگزاری بازی در سالن پیروزی بودیم و این اتفاق رخ نداد و دیگر مهم نیست.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنی به عنوان یار کمکی به تیم اضافه خواهد شد یا خیر‌،‌گفت: ما نزدیک به ۳۰ جلسه تمرین کردیم و قاعدتا هر بازیکنی که هم اکنون به ما اضافه شود از لحاظ بدنسازی نسبت به سایر بازیکنان عقب‌تر است. به همین دلیل صد در صد احتیاج نداریم که بازیکنی را جذب کنیم و با دقت بالایی اینکار را انجام می‌دهیم تا یک بازیکن به صورت کامل به تیم‌مان اضافه شود نه اینکه تنها برای این مسابقات باشد.

سرمربی بازیکن تیم تاسیسات در مورد شرایط تیم ملی گفت: من روزی را می‌دیدم که اتفاقات خوش برای فوتسال رخ ندهد. به وجود آمدن این موارد و لغو اردوها به فوتسال ما آسیب می‌زند. کاری کردیم که افتخاری هم اکنون جوابگو نیست و از اتفاقات به وجود آمده ناراحت است و در این مدت چند دستگی به وجود آمد و به نظرم اینگونه موارد خدمت نیست بلکه ضرر رساندن است و رفته رفته فوتسال ما نابود می‌شود.

وی افزود: چه دلیلی دارد که تیم ملی یک هفته تمرین می‌کند و پس از آن خیلی راحت با بازیکنان خداحافظی می‌کند. ما به شدت در حال پس رفتن هستیم و وقت را از دست می‌دهیم. خدای ناکرده این امکان وجود دارد که شرایط بدتر از گذشته هم شود. هم اکنون تنها ۳ تیم با قدرت کار خود را انجام می‌دهند. مس سونگون،‌دبیری و تاسیسات هستند که هزینه می‌کنند و به فکر این رشته هستند. باید دست مسئولان این تیم‌ها را بوسید زیرا اگر آنها هم نباشند همه چیز نابود خواهد شد. آقایان کاری کردند که تیم‌هایی مثل فولاد ماهان و فیروزصفه از لیگ کنار کشیدند. امسال هم که ماهان تندیس در حال نابودی است. به هر حال امیدوارم شرایط هر چه زودتر بهبود یابد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

وحید شمسایی نگو مهم نیست به این کویتی ها ۲۲ تا گل بزنید تا جبران اون ۱۱ تا گلی که تو کویت خوردید بشه دیگه کویتی ها برای ما کر کری نخونن مهمه خیلی هم برای فوتسال ما مهم

طرفدار جمعه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

معلومه بد جورى از کویتى ها ترسیدى ؟!!حق دارى ١١ تا گل خوردن ترس داره دیگه؟!