کد خبر : 31748
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 10:48
-

کاشی نیلو شیرازی می شود و ناظم الشریعه سرمربی؟

کاشی نیلو شیرازی می شود و ناظم الشریعه سرمربی؟
یک بخش خصوصی در شیراز در تلاش است تا با رایزنی با مسئولان کارخانه کاشی نیلو، امتیاز این تیم را بخرد تا شیراز مجددا بعد از چند سال در لیگ برتر صاحب نماینده شود. آنها حتی با سفر به اصفهان جلساتی را با مسئولان کارخانه داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاشی نیلو یکی از دو تیمی بود که فصل گذشته از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد تا دومین نماینده اصفهان در لیگ برتر باشد؛ با این حال از روزی که کاشی به لیگ برتر صعود کرده است، اخبار زیادی مبنی بر واگذاری امتیاز این تیم شنیده می‌شد.

اختلاف بین مسئولان این کارخانه باعث شد تا بلاتکلیفی کاشی نیلو همچنان ادامه داشته باشد. با وجود اینکه مدیرعامل باشگاه کاشی نیلو شب گذشته از ماندن امتیاز این تیم در اصفهان خبر داده بود، صبح امروز چهارشنبه اقدماتی برای انتقال امتیاز تیم کاشی نیلو به شهر شیراز صورت گرفته است.

یک بخش خصوصی در شیراز در تلاش است تا با رایزنی با مسئولان کارخانه کاشی نیلو، امتیاز این تیم را بخرد تا شیراز مجددا بعد از چند سال در لیگ برتر صاحب نماینده شود. آنها حتی با سفر به اصفهان جلساتی را با مسئولان کارخانه داشته‌اند. مسئولان این بخش خصوصی صبح امروز هم این انتقال را دنبال کرده‌اند ولی هنوز روی نحوه خرید و واگذاری تیم اختلاف نظرهایی وجود دارد.

پیشنهاد شیرازی‌ها دادن امتیاز یک تیم دسته اولی به علاوه مبلغی پول به اصفهانی‌هاست تا در ازای آن تیم کاشی نیلو را خریداری کنند. هنوز با این طرح موافقت نشده ولی محمد ناظم الشریعه مربی شیرازی تیم ملی گزینه اصلی هدایت این تیم شیرازی خواهد بود و وی حتی برنامه‌هایی را برای هدایت تیم در صورت انتقال امتیاز به شیراز داده است.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شيرازي پنجشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

ایشالا ک اصفهان امتیاز رو واگذار کنه و شیراز بتونه توو لیگ برتر نماینده داشته باشه،از طرفی این تیم اصفهانی هم مجددا از لیگ یک به برتر صعود کرده و تا اون موقع مشکلاتم حل شده و موفق باشه،همه جای ایران سرای من است.