کد خبر : 31765
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 12:33
-

گیتی پسند در هزار توی انتخاب سرمربی

گیتی پسند در هزار توی انتخاب سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در اوایل مرداد ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود و تیم تأسیسات دریایی به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارند تا در مقابل چشم تماشاگران اصفهانی و هواداران تیم فوتسال گیتی‌پسند به دیدار رقبای آسیایی خودش برود. میزبانی رقابت‌های آسیایی در حالی نصیب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در اوایل مرداد ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود و تیم تأسیسات دریایی به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور دارند تا در مقابل چشم تماشاگران اصفهانی و هواداران تیم فوتسال گیتی‌پسند به دیدار رقبای آسیایی خودش برود.
میزبانی رقابت‌های آسیایی در حالی نصیب فوتسال اصفهان شد که تا قبل از پایان رقابت‌های لیگ برتر این پیش‌بینی وجود داشت که تیم گیتی‌پسند بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در نتیجه به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کند اما در هر صورت غفلت شاگردان محمد کشاورز کار دست این تیم داد و گیتی پسند در رقابت با تأسیسات دریایی در نهایت جام قهرمانی را به این تیم تحویل داد تا شاهد بازی تیم رقیب در رقابتهای آسیایی این دوره باشد.
دومین ناکامی برای تیم پرهزینه
گیتی‌پسند به عنوان یکی از تیمهای باسابقه فوتسال ایران در طی دو سال گذشته با وجود انجام هزینه‌های بسیار زیاد چه در زمینه جذب بازیکن و چه در مورد انتخاب مربی با این نیت راهی رقابت‌های لیگ برتر شد که در نهایت با عنوان قهرمانی به کار خودش پایان دهد اما نماینده فوتسال اصفهان ۲ سال قبل قافیه را به تیم دبیری تبریز باخت و سال گذشته هم تأسیسات دریایی سد راه این تیم شد تا گیتی‌پسند در این ۲ سال به عنوان قهرمانی نرسد.
این اتفاق برای مدیرعامل این باشگاه که به دنبال قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بود گران تمام شد و بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های امسال این خبر منتشر شد که احتمال دارد گیتی پسندی‌ها قید تیمداری در رشته فوتسال را بزنند و حتی نماینده این باشگاه در مراسم قرعه کشی رقابت‌های فصل ۹۵-۹۴ حاضر نشد تا شایعات در مورد این تیم قوت بگیرد.
اما در نهایت و بعد از برگزاری جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفته شده که فوتسال گیتی پسند باز هم در رقابت‌های امسال شرکت کند و البته با تغییر رویکرد نسبت به گذشته به دنبال احیای فوتسال بومی استان اصفهان هم باشد.
هزینه‌های عجیب غریب این تیم در سال گذشته که با حفظ اسکلت تیمی و جذب ستاره‌های فوتسال ایران همراه شد تجربه ناموفقی برای گیتی‌پسندی‌ها بود تا آنها به دنبال تغییر شرایط باشند.
۲ روز تا معرفی سرمربی
در روز جمعه هفته گذشته باشگاه گیتی‌پسند اعلام کرد: پس از تائید هیئت مدیره باشگاه برای حضور تیم گیتی‌پسند در رقابت‌های فصل ۹۴ – ۹۵ لیگ برتر فوتسال، این باشگاه در بین گزینه‌های مورد نظر در حال رایزنی و بررسی برنامه‌های آنان بوده و حداکثر تا تاریخ ۲۱ خرداد سرمربی تیم رسما اعلام می‌شود.
بنابراین همه اسامی مطرح شده از سوی افراد حقیقی و حقوقی فعلاً در حد گمانه زنی بوده و این باشگاه با احترام به همه مربیان مطرح شده اعلام می‌دارد نامی که از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود مورد تایید است.
تا به امروز محمد کشاورز که سال گذشته به عنوان مربی –بازیکن در خدمت تیم گیتی پسند بود از این تیم جدا شده و جالب اینجا است که به عنوان بازیکن به تیم تاسیسات دریایی پیوسته است.
افشین کاظمی هم دومین بازیکن جدا شده از این تیم است و از طرف دیگر احمد اسماعیل‌پور هم قراردادش را با این تیم تمدید کرده و به صورت قرضی به تیم شن زن چین پیوسته تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند.
اما علی افضل سرمربی شناخته شده فوتسال اصفهان هم که می‌توانست یکی از گزینه‌های اصلی تیم گیتی‌پسند باشد به عنوان سرمربی تیم مس سونگون انتخاب شد تا نام‌هایی مثل حسین افضلی و علی صانعی به عنوان گزینه‌های بعدی هدایت تیم گیتی‌پسند باشد تا نامشان در ۲ روز آینده به صورت رسمی اعلام شود.
به هر حال براساس برنامه اعلام شده فصل جدید لیگ برتر فوتسال در روز ۱۹ تیرماه آغاز می‌شود و تیم فوتسال گیتی‌پسند باید میزبان مقاوت البرز باشند و اگر قرار باشد که به مانند فصل گذشته فرایند انتخاب سرمربی بیش از حد طول بکشد باز هم نمی‌توان امیدی به موفقیت گیتی‌پسند داشت.
سابقه تیم گیتی‌پسند در ۲ سال گذشته این مسئله را یادآوری می‌کند که در حال حاضر نمی‌توان بر روی این تیم حساب خاصی باز کرد و هر لحظه امکان دارد که از جلسه هیئت مدیره این باشگاه تصمیمات ناگهانی و عجیب و غریبی منتشر شود ولی باید امیدوار بود که این بار مدیران باشگاه گیتی‌پسند بر خلاف رویه ۲ سال گذشته خودشان این بار گوشه چشمی هم به بازیکنان بومی اصفهان داشته باشند که در سال‌های گذشته در ترکیب تیم‌هایی مثل فیروز صفه،گیتی پسند نوین و کاشی نیلو درخشیدند و در نهایت به حق خودشان هم نرسیدند.
منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال اصفهان چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

زنده باد حسین افضلی این سرمربی بزرگ و باتجربه ی اصفهانی.امسال گیتی باافضلی قهرمان میشه….انشاله…

حمید چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

انشاالله فردااسم حسین افضلی اعلام میشه نه هیچ کس دیگه

نام ... چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

اولا که تنها قهرمانی گیتی با تبانی بوده
دوما بدترین تصمیم سال قبلشون انتخاب شخص بی تجربه ای بود که حتی تمرینات را از این و آن می‌گرفت
سوما سیاست اجرایی غلطی که سالهاست آقای طاهری با ۱۰۰ درصد تبعیض میان بازیکنان رفتار میکند عامل اختلافات درونی است
چهارما ایشان هیچ اعتقادی به بازیکنان بومی ندارند مگر زمانی که دستشان خالی باشه و به جای دیگری نرسد و مجبور شوند از افراد بومی بیگاری بگیرند و منت هم سرشان بگذارند

رضا چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

سلطان حسین افضلی

فوتسال شمال چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

حسین افضلی از هر جهت عالیه..هم شخصیت، هم اخلاق و هم مربی گری….

نام ... چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

ببینید بی کفایتی اقایان چه بر سر فوتسال اصفهان اورده که هیچ بازیکن و مربی حاضر به بستن قرارداد با این تیم نیست.بدقولی های مداوم،ناتوانی مدیران و بی هنری باعث فرار همه از فوتسال اصفهان شده.اقایان طاهری و عراقیزاده فقط به فکر پر کردن جیب هستند نه به فکر ابروی شهرشون و البته فوتسال.افرادی که ادعای حرفه ای بودن دارن اما کوچکترین مسائل در ورزش را نمیشناسند.فقط ٣٠ روز به شروع مسابقات مانده اما دریغ از یک حرکت مثبت.تمام بازیکنان گیتی برای رفتن از این تیم روز شماری میکنن و حتی حاضر به بخشیدن تمام پول خود هستند.واقعا چه میکنند اقایان با فوتسال اصفهان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گلپایگان چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

با آرزوی موفقیت برای سلطان حسین افضلی ، انشاالله در هر جایی که هستید موفق باشید

نام ... چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

بچه ها ی پاساژ و صنف محترم پارچه فروش خارجی و دوستان قهوه خانه و دوستان خوب از دوبی چرا سریع شروع به تبلیغ نمیکنند? داره دیر میشه!

نام ... چهارشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

به نظرتان چرا تاریخ ۲۱ خرداد واسه اعلام نام مربی تیم تعین شده?
شما هنوز آقای طاهری را نشناختین!

حمید پنجشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۲

میشه شما بگیدتاماآقای طاهری رابشناسیم

مهدی پنجشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۲۳

سلطان حسین آقا افضل