کد خبر : 31889
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 - 13:58
-

طاهری:شرایط و پیشنهاد القادسیه خوب بود/بازی کردن مقابل ایران سخت است/تاسیسات بخت اول قهرمانی آسیاست

طاهری:شرایط و پیشنهاد القادسیه خوب بود/بازی کردن مقابل ایران سخت است/تاسیسات بخت اول قهرمانی آسیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره پیوستنش به تیم القادسیه کویت برای مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: القادسیه خیلی وقت پیش به من پیشنهاد داده بود ولی من صبر کردم تا ببینم شرایط چه می‌شود. در نهایت چند روز پیش به کویت رفتم و روز قرعه کشی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره پیوستنش به تیم القادسیه کویت برای مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: القادسیه خیلی وقت پیش به من پیشنهاد داده بود ولی من صبر کردم تا ببینم شرایط چه می‌شود. در نهایت چند روز پیش به کویت رفتم و روز قرعه کشی هم آنجا بودم که متوجه شدم با تیم تاسیسات دریایی ایران در جام باشگاه‌ها همگروه شده‌ایم.

وی افزود: شرایط و پیشنهاد القادسیه خوب بود و برای همین با آنها به توافق رسیدم. البته هنوز قراردادی امضا نشده ولی به احتمال ۹۹ درصد کارم با این باشگاه تمام شده است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره زمان حضورش در تمرینات القادسیه، تصریح کرد: من زمان زیادی در کویت نخواهم بود. وقتی قراردادم امضا شود، یک هفته تا ۱۵ روز قبل از شروع جام باشگاه‌ها به کویت خواهم رفت.

طاهری درباره همگروهی القادسیه کویت با تاسیسات دریایی در آسیا و بازی کردنش مقابل تیم وحید شمسایی، تاکید کرد: بازی مقابل ایران سخت است. هرچند که می‌دانیم ایران قدرت بلامنازع فوتسال است و ترس از نام ایران همیشه وجود دارد. همه می‌دانند که بازیکنان ایرانی با تمام بازیکنان فرق می‌کنند.

وی ادامه داد: به نظرم تاسیسات دریایی بخت اول قهرمانی است. من تمام تلاشم را باید طبق قراردادی که دارم برای القادسیه انجام بدهم ولی القادسیه کار سختی دارد چون تاسیسات با بازیکنان و کادر منسجمی که در اختیار دارد، بخت اول قهرمانی است.

طاهری در پایان درباره توافقش با باشگاه‌های داخلی برای فصل آینده و احتمال حضورش در تیم شهیدمنصوری قرچک گفت: من صحبت‌هایی با کریم منصوری داشتم و نقاط مشترکی بین ما وجود داشت ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. به آنچه که می‌خواهیم در تیم منصوری نزدیک هستیم. در هر صورت امسال برای من سال مهمی از نظر فوتسالی  است و امیدوارم که موفق باشم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

آقا محمد اونجا رفتی با تمام قوا در برابر ایران بازی نکن دوست داریم♥♥♥

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

خدا نکنه این بنده خدا کم کاری بهش نمیچسبه ایشالله عالی باشه بازیکنای تاسیسات هم در شان نماینده ایران باشن تا جام از ایران بیرون نره

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

آقا طاهری یادت نره هر جا بازی کنی عزیز مردم ایرانی

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

سلطان طاهری با اخلاق

یک ایرانی یکشنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

آقا طاهری سرور مردم ایرانی