کد خبر : 31978
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 11:09
-

اوج بلاتکلیفی در فوتسال ملی/ افتخاری: فعلا بنا نداریم سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم!

اوج بلاتکلیفی در فوتسال ملی/ افتخاری: فعلا بنا نداریم سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گویا وضعیت فوتسال ایران همچنان قرار است نابسامان بماند و شرایط آن برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام باشد. پس از یک هفته از بی‌خبری سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال او سرانجام امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد اما تصمیمی برای مشخص کردن وضعیت تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گویا وضعیت فوتسال ایران همچنان قرار است نابسامان بماند و شرایط آن برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام باشد. پس از یک هفته از بی‌خبری سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال او سرانجام امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد اما تصمیمی برای مشخص کردن وضعیت تیم ملی ندارد و مثل اینکه قرار است تا برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صبر کند و مجددا وحید شمسایی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کند.

این مسئله به معنای این است که تا اتمام رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که ۱۶ مردادماه خواهد بود و حدود یک ماه و نیم تا آن زمان باقی مانده است تیم ملی بدون سرمربی خواهد بود و قرار است کادر فنی کنونی یعنی دستیاران خسوس که هاشم‌زاده و ناظم‌الشریعه هستند تیم ملی را تمرین دهند که البته اگر اردویی برگزار شود چرا که اردوی پرتغال لغو شده و هم‌اکنون هم شرایط تیم ملی مشخص نیست تا بتوان در مورد آن تصمیم گرفت.

سیدرضا افتخاری در این زمینه گفت: تا رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تیم ملی برنامه‌ای ندارد و به همین دلیل دستیاران خسوس تیم ملی را تمرین خواهند داد.

به هر حال این بلاتکلیفی تیم ملی چیزی جز ضرر زدن به فوتسال ما نخواهد بود و امیدواریم که هر چه زودتر شرایط بهبود یابد تا تیم ملی بتواند تمرینات خود را هر چه قدرتمندتر انجام دهد.

در کنار این مسائل خانم محمدی نیز از دبیر دپارتمان فوتسال استعفا کرد و رضا افتخاری، خانم اسدی که در روابط بین‌الملل فعالیت داشته را به عنوان شخصی معرفی کرده که کارهای برون مرزی فوتسال را انجام بدهد اما هنوز جایگزینی برای رفتن خانم محمدی انتخاب نکرده‌ و در واقع شخصی به عنوان دبیر دپارتمان فوتسال فعلا فعالیت نمی‌کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.