کد خبر : 32016
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 16:28
-

حل مشکلات تیم منصوری نیازمند نگاه استانی است/شورای شهر قرچک بودجه‌ای مناسب برای باشگاه در نظر بگیرد

حل مشکلات تیم منصوری نیازمند نگاه استانی است/شورای شهر قرچک بودجه‌ای مناسب برای باشگاه در نظر بگیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بشیر عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم شهید منصوری قرچک از ابتدای حضور در لیگ فوتسال با مسائل و مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان بوده و بی‌شک حمایت هواداران باعث دلگرمی مسئولان تیم برای ادامه کار شده است. وی ادامه داد: کسب دو قهرمانی و سه نایب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بشیر عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم شهید منصوری قرچک از ابتدای حضور در لیگ فوتسال با مسائل و مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان بوده و بی‌شک حمایت هواداران باعث دلگرمی مسئولان تیم برای ادامه کار شده است.

وی ادامه داد: کسب دو قهرمانی و سه نایب قهرمانی در لیگ و یک نایب قهرمانی در آسیا باعث شده تا از تیم شهید منصوری به‌عنوان پر افتخارترین تیم فوتسال ایران نام ببرند و این موضوع مسئولیت ما را دو چندان می‌کند تا اقدامی پایدار در جهت حل مشکلات تیم انجام دهیم.

عزیزی افزود: حل مشکلات تیم شهید منصوری نیازمند نگاه استانی است و می‌طلبد تا مسئولان استانی برای حل آن چاره‌ایی بیندیشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان تا به حال از هیچ کمکی در جهت موفقیت تیم دریغ نکرده است و همچنان حمایت قاطع خود را خواهد داشت.

وی ارتقاء این تیم پرافتخار را به باشگاه فرهنگی، ورزشی یک ضرورت دانست و گفت: سال‌هاست تیم شهید منصوری در قالب یک تیم فوتسال در مسابقات حاضر می‌شود و جا دارد مدیرعامل تیم و اعضای هیئت مدیره پیگیر ارتقای تیم باشد و در سایر رشته‌ها در سطوح بالا حضوری فعال داشته باشند.

عزیزی افزود: پیشنهاد ما به اعضای شورای اسلامی شهر قرچک این است که بودجه‌ای مناسب برای باشگاه در نظر بگیرند تا در سایر لیگ‌های ورزشی به نام شهید منصوری تیم اعزام کنند و این موضوع می‌تواند شکوفایی بیش از پیش ورزش قرچک را به همراه داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک توجه به تیم‌های پایه را نیز ضروری قلمداد کرد و بیان داشت: پشتوانه‌سازی برای آینده ورزش با توجه ویژه به رده‌های پایه میسر می‌شود و در این راستا تیم شهید منصوری نیز باید به استعدادیابی پرداخته و همچنین از بازیکنان فعال و با استعداد دیگر تیم‌های قرچک نیز استفاده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.