کد خبر : 31917
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 9:20
-

شمسایی در کنار گل محمدی و منصوریان

شمسایی در کنار گل محمدی و منصوریان
در گردهمایی بزرگ تجلیل از مربیان برتر فوتبال ایران که در اراک و به همت کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شده است، برترین مربیان سال انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در گردهمایی بزرگ تجلیل از مربیان برتر فوتبال ایران که در اراک و به همت کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شده است، برترین مربیان سال انتخاب شدند.
در این مراسم یحیی گل‌محمدی به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد اما به دلیل غیبت در این جلسه نتوانست جایزه خود را دریافت کند.
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران هم که در لیگ برتر توانست نتایج درخشانی با تیمش بگیرد و تا آستانه قهرمانی هم پیش رفت، به عنوان بهترین مربی لیگ برتر انتخاب شد. سرمربی نفت هم نتوانست خود را به این مراسم برساند.
حسین فرکی هم که به دلیل کسالت نتوانست به این مراسم بیاید، پس از ارتباط تلفنی به عنوان مربی ویژه انتخاب شد که توانست دو سال پیاپی تیم‌های فولاد و سپاهان را به قهرمانی برساند.
وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران هم که توانست با این تیم به قهرمانی برسد، بهترین مربی سال فوتسال شد.
اضافه می شود شمسایی در انتخاب بهترین های فوتسال ایران موسوم به گالا فوتسال ایران که توسط پایگاه خبری فوتسال ایران برگزار شد ، نیز توانست برای دومین بار عنوان بهترین مربی را به دست آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

سلطان وحید شمسایی