کد خبر : 31957
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 9:33
-

طیبی:در شان تیم ملی نیست که اردوهایش لغو شود و سرمربی نداشته باشد/از مسئولان خواهش می کنم به تیم ملی رسیدگی کنند

طیبی:در شان تیم ملی نیست که اردوهایش لغو شود و سرمربی نداشته باشد/از مسئولان خواهش می کنم به تیم ملی رسیدگی کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره لغو اردوی تیم ملی فوتسال و سفر به پرتغال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی با پرتغال هم برای بازیکنان خوب بود و هم در رنکینگ تیم ملی تاثیر داشت. لغو این سفر اصلا خوب نبود چون در روابط ورزشی دو کشور هم تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره لغو اردوی تیم ملی فوتسال و سفر به پرتغال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی با پرتغال هم برای بازیکنان خوب بود و هم در رنکینگ تیم ملی تاثیر داشت. لغو این سفر اصلا خوب نبود چون در روابط ورزشی دو کشور هم تاثیر خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی هنوز سرمربی ندارد، تاکید کرد: ما امسال جام ملتهای آسیا را در پیش داریم. همه تیم‌ها هم هزینه می‌کنند و فرصتی هم باقی نمانده است. باید شرایط تیم ملی زودتر مشخص شود.

ملی پوش فوتسال ایران با تاکید بر اینکه شرایط تیم ملی در سال جاری سخت است، گفت: این در شان تیم ملی نیست که سرمربی نداشته باشد و اردوهایش لغو شود. برای تیم ایران که قدرت فوتسال آسیا و دنیا است، زشت است که این شرایط را داشته باشد.

طیبی ادامه داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم نظری بدهم ولی به عنوان یک بازیکن از مسئولان خواهش می کنم که به وضعیت تیم ملی رسیدگی شود تا بعدا حسرت نخوریم.

وی همچنین در خصوص وضعیتش برای پیوستن به تیم مس سونگون برای فصل آینده، تصریح کرد: من حدودا تا آخر پاییز با تیم نوریلسکی روسیه قرارداد دارم و مسئولان باشگاه هم علاقه دارند قراردادم را تمدید کنم. برای همین هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام. فکر می‌کنم تا ۱۰ روز دیگر همه چیز مشخص شود.

ملی پوش فوتسال ایران در پایان درباره اینکه آیا از تیم‌های آسیایی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا پیشنهادی داشته است یا خیر، تاکید کرد: من از چهار تیم آسیایی پیشنهاد خوبی داشتم ولی چون این مسابقات در ایران برگزار می‌شود و دوست نداشتم مقابل تاسیسات دریایی قرار بگیرم، این پیشنهادات را قبول نکردم. از همینجا هم برای تاسیسات دریایی و وحید شمسایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آنها جام را در ایران نگه دارند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

کی گفته بازی کردن جلو تاسیسات منافاتی با عرق ایرانی داره؟ اتفاقا به نفع فوتسالمونه که بازیکنامون تو آسیا دیده بشن

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

تاسف جایی داره که شما به جای مربی برای تیم مس تصمیم میگیرید و اختیار اقای افضل و مدیر مس دست شماست.شما به اقای سرمربی دستور میدین که باید کمک مربی از مشهد بیاد و چه بازیکنایی باشن و چه بازیکنایی نباشن.تاسف برای شماست و البته علی افضل که کمک مربیان اصفهانی خودش رو فدای دستورات شما کرد.تاسف برای باشگاه مس که تیم شهر تبریز رو به ادم خودخواهی مثل افضل داده که به جای بها دادن به بازیکنان جوان تبریز و استفاده از مربیان این شهر به فکر درست کردن باند برای خودش هست البته تحت دستورات یک بازیکن.

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

Soltan tayebi

تبریز شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

یا شاسین طیبی

هوادار شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

فوتبال تبریز اندوتیموریان و فوتسال تبریز با امدن حسین طیبی کامل میشه بهترین بازیکن اسیا منتظرتیم

محمدهرمزگان یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

چی میشه تیم ملی توخودایران اردوبزته…..بیادبندرعباس کیش اردبیل لرستان کردستان ……اگه فوتسال ایران درتمام ایران استعدادیابی شودسراسرایران سرشارازاستعداده فوتسالی هستش ……سال نودبودایران با تمام ستارگانش دربندرعباس مقابل من خب هرمزگان قراره گرفت وبازی درپایان .ایران سه منتخب هرمزگان سه تمام شد….واقعابراکادرتیم ملی متاسفم چرا یک بازیکن ازهرمزگان به تیم ملی دعوت نشد………حالا همین آذرخش بندرعباس ازسال۸۵تاحالاباهم هستندوتجربشون بالاتر رفته الان پخته ترشدن ……….همین آذرخش بندرعباس باتیم صددرصد بومی همین تیم درسال اول حضورش به امیدخداقهرمان خواهد شد……..استانی که قطب اقتصادایران معرفی شده هرمزگان چهارتیم آذرخش مابایدمشکل مالی داشته باشد این تیم باهزینه کمترازیک میلیاردقهرمان خواهد گذاشت…….بنیان گذاراصلی تیم آذرخش مردم محله شاه حسینی بندرعباس و بازیکنان که با نداری ها ساختن ودل هوداران هرمزگانی روشادکردنددرودبربچه های بامعرفت آذرخش که ازلیگ محله ایی باهات بودم تالیگ برتر…….اولین بازی درلیگ برتردربندرعباس به افتخار چوکوآذرخش کیپ تاکیپ سالن روپرخواهیم کرد اولین پیروزی خودراکسب می کنیم چه حالی میده لیگ برتردرشب برگزاربشه ازمسولان سازمان لیگ تقاضامی کنم تمام بازی ها شب برگزارشوددربندرعباس. ……دنیابندرعباس…….به قول رضاصادقی هیجابندرنابو