کد خبر : 31960
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 10:05
-

نجاریان:تیمی که بسته ایم برای نیمه بالای جدول است/تا سه سال آینده قهرمان می شویم

نجاریان:تیمی که بسته ایم برای نیمه بالای جدول است/تا سه سال آینده قهرمان می شویم
سعید نجاریان در این گفتگو مدعی شده که شهروند ساری تا سه سال آینده قهرمان لیگ ایران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شهروند ساری به عنوان قدیمی ترین تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور تمرینات خودش را برای فصل جدید این رقابت ها زیر نظر سید مهدی ابطحی آغاز کرده است .
درباره شرایط این تیم گفتگویی با سعید نجاریان شده که از نظرتان می گذرد:
چه خبر از وضعیت تیم فوتسال شهروند ساری ؟
تمرینات تیم شهروند از چند روز پیش آغاز شده بود که از امروز با حضور آقای ابطحی جدی شد .ما برای امسال بازیکنان فصل قبل را حفظ کرده ایم و سه یا چهار بازیکن جدید به تیم اضافه خواهیم کرد . با آقای ابطحی نشستیم و صحبت کردیم تا نقاط ضعفی که در سال گذشته داشته ایم را امسال جبران کنیم .
برنامه شما برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور چیست؟
اولویت اول ما بازیکنان بومی هستند . هدف ما جذب بازیکنان خوب است و سعی میکنیم اگر نقاط ضعفی در تیم وجود داشت ، یک یا دو بازیکن از بیرون بتوانیم بیاوریم و پوشش بدهیم. با امکاناتی که داریم قطعاً تیم ما باید بهتر از سال قبل باشد . با توجه به پتانسیلی که تیم ما در سال قبل داشت جایگاه مناسبی نداشتیم ولی امسال قطعاً باید جایگاه مناسبی را در جدول داشته باشیم . تیمی که بسته ایم تیمی است که برای نیمه بالای جدول است و به هیچ وجه تیمی برای پایین جدول نیست!
در چند تا از مصاحبه ها گفته بودید که امسال می خواهید بالا نشین جدول باشید ، آیا این موضوع صحت دارد یا بازهم برای نیافتادن باید بجنگید؟
صد در صد این موضوع صحت دارد ؛ بالاخره بعد از ۱۴سال در لیگ برتر حضور پیدا کردن خود من هم دوست دارم که با توجه به این همه تماشاچیان و هواداران نیمه بالا جدول قرار بگیریم.
خیلی از هواداران دلشان می خواهد که شهروند جز مدعیان باشد ، شما این قول را به هواداران تیم تان می دهید که امسال تیم تان بالانشین باشد؟
من سعی خودم را می کنم ! تمام هم و غمم این است که یک برنامه ای بگذارم که انشا الله تا سه سال آینده یک تیم قوی برای قهرمانی ببندیم.
شنیدیم خیلی ها میگویند سعید نجاریان در طول مسابقات در کارهای فنی هم دخالت میکند ، این موضوع صحت دارد؟
(( میخندد ))

منبع:مازند اسپورت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سارروی یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

حاج سعید هنوز پول سر مربی و بازیکن ها رو از سال قبل ندادی حالا دم از امکانات و شرایط مالی خوب فصل پیشت میکنی؟