کد خبر : 31994
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 12:49
-

کمیته فوتسال بالاخره قید سرمربی اسپانیایی را زد

کمیته فوتسال بالاخره قید سرمربی اسپانیایی را زد
کمیته فوتسال بالاخره قید ادامه مذاکره با «خسوس کاندلاس» سرمربی اسپانیایی را برای تیم ملی ایران زد تا انتخاب مربیان دیگر را در دستور کار قرار بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال بعد از قطع همکاری «خسوس کاندلاس» با تیم ملی ایران طی چند ماه گذشته سیاست ضد و نقیضی را در قبال این مربی اتخاذ کرد. ابتدا مسئولان کمیته فوتسال تاکید کردند که به فکر مربی دیگری هستند ولی مذاکرات مخفیانه‌ای را برای بازگرداندن خسوس انجام دادند. هرچند این مذاکرات به نتیجه‌ای نرسید و حتی برای سرمربیگری وحید شمسایی صحبت‌ها و جلساتی صورت گرفت، با این حال مسئولان دست از خسوس نکشیدند و قرار شد تا مذاکره با این سرمربی اسپانیایی در پرتغال ادامه یابد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مصاحبه ای عنوان کرد که مذاکره مجدد با خسوس در شان ایران نیست ولی قرار بود تا کمیته فوتسال دل خسوس را با سفر تیم ملی به پرتغال و مذاکره از نزدیک به دست بیاورد.

در نهایت و بعد از لغو سفر تیم ملی به پرتغال، رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد که دیگر به خسوس کاندلاس فکر نمی‌کند و از حالا به فکر گزینه‌های دیگر است.

سیدرضا افتخاری در این خصوص گفت: بله؛ ما قصد داشتیم با خسوس در پرتغال صحبت کنیم ولی دیگر نباید برای وی اینقدر وقت بگذاریم! اگر خسوس خودش تمایل داشت تماس می‌گرفت و پیگیر می‌شد.

وی درباره اینکه کمیته فوتسال خودش اصرار به ادامه کار با خسوس داشته است، تصریح کرد: پرتغال فرصت مناسبی بود که کار را با خسوس تمام کنیم؛ یا از اینطرف یا از آنطرف! خسوس یا قبول می‌کرد یا نمی‌پذیرفت. در هر صورت سفر ما لغو شد و حالا باید به گزینه‌های دیگر فکر کنیم.

رئیس کمیته فوتسال البته نظر مثبتی روی وحید شمسایی دارد. وی در اینباره هم اظهار کرد: با شرایط فدراسیون فوتبال، بعید است سرمربی خارجی برای تیم ملی فوتسال انتخاب کنیم. نظر من هنوز وحید شمسایی است ولی باید دید نظر وحید و فدراسیون فوتبال چیست.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

خدا را شکر که اردو لغو شد تبریک به فوتسال ایران