کد خبر : 32112
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 12:01
-

کشاورز :متأسفانه تیم ملی در بدترین شرایط خود قرار دارد/ کارمان در جام باشگاه ها سخت است

کشاورز :متأسفانه تیم ملی در بدترین شرایط خود قرار دارد/ کارمان در جام باشگاه ها سخت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز در مورد آخرین شرایط تیم فوتسال تأسیسات دریایی در راه آماده شدن برای مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: شرایط تأسیسات خوب است و در چند هفته گذشته تمرینات بدنساری فشرده و خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکن تیم تأسیسات دریایی با ابراز امیدواری از اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز در مورد آخرین شرایط تیم فوتسال تأسیسات دریایی در راه آماده شدن برای مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: شرایط تأسیسات خوب است و در چند هفته گذشته تمرینات بدنساری فشرده و خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.
بازیکن تیم تأسیسات دریایی با ابراز امیدواری از اینکه با حمایت اصفهانی‌ها به قهرمانی آسیا برسند، افزود: تمام تلاش ما این است که در ایران جام را بالای سرمان ببریم اما باید قبول کنیم کارمان سخت است. فوتسال ایران سال‌هاست که در آسیا اول نشده و امیدوارم این بار این اتفاق رخ دهد.
وی در خصوص حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های خارجی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن کمکی خاطرنشان کرد: برای هر دوستی که در تیم‌های دیگر بازی می‌کند آرزوی موفقیت می‌کنم، بالاخره کار حرفه‌ای همین است اما حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های خارجی فقط کار ما را سخت می‌کند.
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد شرایط تیم ملی هم گفت: به نظر من تیم ملی شرایط خوبی ندارد و لغو اردوها و بلاتکلیفی کادر فنی کار را مشکل کرده است. در شرایطی که حریفان سخت کار می‌کنند اما وضعیت ما معلوم نیست. متأسفانه تیم ملی در بدترین شرایط خود قرار دارد که این را می‌شود از مصاحبه بازیکنان هم متوجه شد. امیدوارم تیم ملی هرچه زودتر سروسامان پیدا کند و دوباره به قدرت اول فوتسال آسیا تبدیل شود.
کشاورز در پاسخ به این سؤال که به نظرش بهتر است چه کسی سرمربی تیم ملی فوتسال شود، عنوان کرد: من در این مورد صاحب نظر نیستم و کمیته فوتسال و مسئولان باید تصمیم‌‌گیرنده باشند. فوتسال ملی ما سال سختی دارد و باید شرایط را طوری رقم زد که تیم ملی بسیار قدرتمند باشد.
منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

هر کی مربی تیم ملی شه باید کشاورز هم دعوت کنه

فوتسالي یکشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

افرین به تو که تو سلطه وحید شمسایی نیستی انشاالله همیشه موفق باشی

هوادار قرچک دوشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

داش محمد برات متاسفم که با اون همه اعتبار که داشتی رفتی زیر دست شمسایی کار میکنی ! خیلی بیشتر از اینا روی تو حساب میکردیم!! دیگه جایی تو قرچک نداری داداش!!!