کد خبر : 32387
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 17:54
-

علیرغم حساسیت جامعه فوتسال و رسانه ها باز هم گزینه ای برای تیم ملی معرفی نشد/افتخاری در فدراسیون بود اما به جلسه نیامد/او کمیته فنی را قبول ندارد/گویا زمان برای آقایان اصلا دیر نمی شود

علیرغم حساسیت جامعه فوتسال و رسانه ها باز هم گزینه ای برای تیم ملی معرفی نشد/افتخاری در فدراسیون بود اما به جلسه نیامد/او کمیته فنی را قبول ندارد/گویا زمان برای آقایان اصلا دیر نمی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره نشست امروز کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: برای نشست امروز دو دستور جلسه وجود داشت. موضوع نخست بررسی پیوستن شهناز ایزدمهر به عنوان مربی بدنساز به تیم ملی فوتسال بانوان و موضوع دیگر هم بررسی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان آقایان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره نشست امروز کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: برای نشست امروز دو دستور جلسه وجود داشت. موضوع نخست بررسی پیوستن شهناز ایزدمهر به عنوان مربی بدنساز به تیم ملی فوتسال بانوان و موضوع دیگر هم بررسی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان آقایان بود.
وی ادامه داد: پس از ارائه توضیحات و برنامه از سوی ایزدمهر و سوالات مختلفی که اعضای کمیته فنی و توسعه از وی پرسیدند، نهایتا ضمن تایید انعقاد قرارداد با وی دو موضوع از سوی کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی عنوان شد. مورد اول توصیه کمیته درباره با تعامل کامل کادرفنی تیم ملی فوتسال بانوان با سرمربی این تیم بود و دومین بحث درباره ارتباط مداوم کادرفنی تیم ملی با کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی بود.
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه افزود: همچنین موضوع دوم این نشست که نگرانی زیاد همه اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی را دربر دارد، مرتبط با انتخاب سرمربی تیم ملی و کادرفنی تیم ملی فوتسال بزرگسال آقایان است که با توجه به اینکه مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا که در واقع همان مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا هم هست، تا بهمن ماه که زمان برگزاری این مسابقات است زمان زیادی باقی نمانده است.
وی افزود: از سویی طولانی شدن بیش از حد انتخاب سرمربی تیم ملی و عدم برگزاری دیدار تدارکاتی از بهمن ماه سال گذشته، این نگرانی را صد چندان کرده است و علیرغم حساسیت های مختلف از سوی جامعه فوتسال کشور و رسانه ها، متاسفانه تاکنون گزینه ای جهت این موضوع مهم به کمیته فنی و توسعه ارائه نشده است.
ترابیان ادامه داد: البته قبل از نشست امروز کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، رییس کمیته فوتسال که عضو این کمیته هم هست علیرغم حضور در فدراسیون فوتبال در جلسه حضور نداشت. البته نامه ای از سوی افتخاری به رییس فدراسیون فوتبال ارائه شد که در آن نامه چهار نفر را تحت عنوان کادرفنی تیم ملی امید که مسابقات این تیم در سال ۲۰۱۷ برگزار می شود، مطرح کرده است که قطعا در جلسات بعدی این نفرات مورد ارزیابی کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص این که آیا کفاشیان در جلسه حضور داشت تصریح کرد: رئیس فدراسیون فوتبال به علت بیماری فدراسیون را ترک کرد و به همین دلیل نتوانست در جلسه حاضر شود. پس از این اتفاق رئیس کمیته فوتسال هم در جلسه حاضر نشد در حالی که قرار بود او سرمربی تیم ملی را معرفی کند اما تنها دیدیم در نامه‌ای که به دفتر کفاشیان ارسال کرده بود اعضای کادر فنی تیم امید را معرفی کرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال خاطرنشان کرد: این مساله در حالی اتفاق افتاد که حتی رونوشتی هم از این نامه به کمیته فنی و توسعه ارسال نشده بود و فقط به صورت شفاهی به دبیر کمیته گفتند تا او در جلسه این موضوع را اعلام کند آن هم فکر می‌کنم به این دلیل بود که دلشان سوخت! گویا او اصلا کمیته فنی را به رسمیت نمی‌شناسد در حالی که رئیس فدراسیون فوتبال بارها به این نکته اشاره و تاکید کرده که اسامی باید در کمیته فنی مورد بررسی قرار بگیرد.

ترابیان در خصوص اشتباه افتخاری مبنی بر اعلام نام امیر فراشی تصریح کرد: نمی‌دانم واقعا اینگونه مسایل چرا اتفاق می‌افتد فکر می‌کنم بی‌توجهی موج می‌زند و به گونه‌ای است که به ساختمان‌های کناری هم رسیده است. اعضای کمیته فنی واقعا نگران هستند. با وجود مصاحبه‌های ابزاری که آقایان انجام دادند اما عملا نشان دادند که هیچ اقدامی انجام نداده‌اند و فقط خواسته‌اند با چنین کاری زمان را بخرند.

وی تاکید کرد: کمیته فنی واقعا نگران این مساله است چرا که از بهمن ماه سال گذشته ما یک بازی تدارکاتی هم نداشته‌ایم و هنوز نفرات یکدیگر را نمی‌شناسند. آقایان مصاحبه‌های ابزاری می‌کنند و نام وحید شمسایی را می برند که البته از نظر ما او هم او می‌تواند یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی باشد اما مطرح کردن او در چنین برهه‌ای فقط باعث می‌شود که تمرکز مربی در بازی‌های آسیا بهم بخورد کدام اصول روانشناسی چنین مساله‌ای را می‌گوید؟! البته خوشبختانه وحید شمسایی عاقل‌تر از این حرفهاست و می‌داند که با این مسایل چگونه رفتار کند.

ترابیان درمورد اینکه آیا فکر نمی‌کند انتخاب سرمربی دیر شده است گفت: گویا زمان برای آقایان اصلا دیر نمی‌شود و فکر می‌کنند همه معطل می‌مانند تا تیم ملی ایران وضعیتش را مشخص کند امیدوارم آقایان هر چه زودتر شرایط را مهیا کنند تا تیم ملی بیش از این لطمه نخورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

به نظر من هم مربی خارجی بیاریم تا آقای ترابیان آروم بشه!!!!!!!!!!بهتر نیست؟!!!

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

کجای این کمیته فنی است؟
چهار نفر آدم بله قربان گو نشستن دیگه.
این همه آدم فنی و صاحب نظر تو این فوتسال هستند ، شما افراد هم سوی خودتون رو کردید عضو کمیته فنی…….