کد خبر : 32285
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 9:59
-

خوراکچی:زودتر آمده بودم نمی گذاشتم این دو بازیکن جدا شوند/هیچ قول قهرمانی به باشگاه نداده‌ام

خوراکچی:زودتر آمده بودم نمی گذاشتم این دو بازیکن جدا شوند/هیچ قول قهرمانی به باشگاه نداده‌ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برنامه اصلی‌ام جذب بازیکنان با استعداد اصفهانی است چراکه استعدادهای ناب زیادی در اصفهان وجود دارد. همچنین بستن کادر فنی اصفهانی نیز در اولویت قرار دارد. محمود خوراکچی پس از به عهده گرفتن سرمربی گری تیم فوتسال گیتی پسند اظهارکرد: گیتی پسند همیشه تیمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برنامه اصلی‌ام جذب بازیکنان با استعداد اصفهانی است چراکه استعدادهای ناب زیادی در اصفهان وجود دارد. همچنین بستن کادر فنی اصفهانی نیز در اولویت قرار دارد.

محمود خوراکچی پس از به عهده گرفتن سرمربی گری تیم فوتسال گیتی پسند اظهارکرد: گیتی پسند همیشه تیمی موفق بوده است و توقع از این تیم بالا است و فصل گذشته هم نایب قهرمان لیگ شد که این خود در تمام دنیا یک موفقیت محسوب می شود، اما هواداران اصفهانی توقع قهرمانی از گیتی پسند را دارند، به همین دلیل می‌دانم که به چه تیمی آمده‌ام و چه بار سنگینی بر دوشم است.

وی افزود: چند گزینه برای مربی گری تیم گیتی پسند مطرح بود که در نهایت برنامه ارائه شده بنده مورد موافقت مدیرعامل باشگاه قرار گرفت. حساسیت باشگاه در جذب مربی تیم بسیار بالا بود. نسبت به این برنامه ها تعهد دارم و باید شبانه روزی کار کنم تا بتوانیم موفق باشیم، اما هیچ قول قهرمانی به باشگاه نداده‌ام ولی بدون شک برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تیم گیتی پسند در چند سالی که از تاسیس آن می‌گذرد همیشه قهرمان یا نایب قهرمان بوده است. هیچ تیم ورزشی به این اندازه نمی‌تواند موفق باشد.

خوراکچی در پاسخ به این سوال که آیا از مبلغ قرارداد خود راضی بودید؟ اظهارکرد: قراردادم یک ساله است، از همه مهمتر این موضوع است که باشگاه بودجه را طوری تنظیم کرده است که تمامی قراردادها قابل پرداخت باشد و طلب بازیکنان از فصل قبل تسویه شود. قرارداد بنده هم به گونه‌ای اصولی منعقد شده است که به باشگاه فشار وارد نشود.

وی تصریح کرد: برنامه اصلی‌ام جذب بازیکنان با استعداد اصفهانی است چراکه استعدادهای ناب زیادی در اصفهان وجود دارد. همچنین بستن کادر فنی اصفهانی نیز در اولویت قرار دارد.تاسیسات نماینده ایران، در جام باشگاه‌های آسیا است و مس سونگون هم علاوه بر بازیکنان فصل گذشته، چند بازیکن دیگر را هم به ترکیب خود اضافه کرده است. این نشان می‌دهد که امسال لیگ سختی داریم. اگر لیگ فوتسال پیشرفت کند، سود آن عاید تیم‌ملی فوتسال هم می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: بازیکنان بدانند که تعهدات مالی باشگاه اجرا خواهد شد و سر موعد پول خود را دریافت می‌کنند. متاسفانه قبل از اینکه به گیتی پسند بیایم افشین کاظمی و محمد کشاورز از این تیم جدا شده بودند. اگر زودتر آمده بودم نمی گذاشتم این دو بازیکن جدا شوند.

خوراکچی افزود: از هواداران اصفهانی می خواهم به عنوان یار ششم گیتی پسند در سال حاضر شوند و تیم را به طور همه جانبه تشویق کنند.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

حالا هر روز بیا و مصاحبه انجام بده شاید بتونی با چرب زبانی توی اصفهان جا باز کنی

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

مطمئنا اگه قرارداد شما رو بشه مشخص میشه اصلا منطقی نیست!
البته اگه کاملا طبق میل شما رفتار میشد که پایان سال تیم گیتی هم مثل ساوه منحل میشد!

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

ببخشید اگه قهرمانی نمیخواستند که خوب یکی دیگه را میگذاشتند مربی!
همینجا میخواهید از مسولیت اصلی فرار کنید?!

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

قبلا که نتایج دومی گیتی در لیگ از نظر شما با توجه به بودجه و امکانات و بازیکنان ملی آن حکم باخت را داشت حالا چی شد یکدفعه خوب شد?!!!

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

هاهاها قهرمانی!!!!!!شما لطف کن تیمو ننداز دسته یک

عاشقان عقابي سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

محمود خان شجری رویادت نره ببر اصفهان بزار تو کاست