کد خبر : 32384
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 17:48
-

دو سوتی عجیب در نامه افتخاری به کفاشیان/باز هم خبری از سرمربی تیم ملی نشد

دو سوتی عجیب در نامه افتخاری به کفاشیان/باز هم خبری از سرمربی تیم ملی نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی عصر امروز در حالی برگزار شد که قرار بود علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم در آن حضور یابد اما به علت بیماری وی فدراسیون را ترک کرد و پس ازاین اتفاق با وجود اینکه سید رضا افتخاری یکی از اعضای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی عصر امروز در حالی برگزار شد که قرار بود علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم در آن حضور یابد اما به علت بیماری وی فدراسیون را ترک کرد و پس ازاین اتفاق با وجود اینکه سید رضا افتخاری یکی از اعضای این کمیته به حساب می‌آید حاضر نشد تا در جلسه حضور یابد و انتخاب سرمربی تیم ملی نیز به آینده موکول شد.

اقدام عجیب‌تر رئیس کمیته فوتسال این بود که او به جای معرفی گزینه‌های سرمربی تیم ملی نامه‌ای را به دفتر علی کفاشیان ارسال کرد بدون اینکه رونوشتی به کمیته فنی و توسعه فوتسال بدهد! او در این نامه کادر فنی تیم امید را معرفی کرد که نام‌های محمد ناظم‌الشریعه،‌ محمد هاشم‌زاده، فراشی و پیروردی در آن دیده می‌شود. نکته قابل تامل دراین نامه این است که رئیس کمیته فوتسال نام امیر فراشی را ناصر فراشی در نامه ذکر کرده است! نکته تامل‌برانگیزتر این است که آقای رئیس در نامه‌ای که ارسال کرده مسابقات فوتسال زیر ۲۱ سال را که قرار است در سال ۲۰۱۷ آغاز شود با عنوان جام جهانی و جام ملت‌های آسیا عنوان کرده است در حالی که این رقابت‌ها فقط قرار است در قاره کهن برگزار شود!

در جلسه کمیته فنی و توسعه مقرر شد شهناز ایزدمهر به عنوان مربی بدنساز به تیم فوتسال بانوان اضافه شود و دو نکته به او گوشزد شد که وی تا کمیته فنی و توسعه در ارتباط باشد و همچنین با سرمربی تیم ملی هماهنگی لازم را داشته باشد.

این اقدام رئیس کمیته فوتسال به نظر می‌رسد که او همچنان خیالش در مورد تیم ملی راحت است و به این نکته توجه نمی‌کند که تیم ملی ۵ ماه است سرمربی ندارد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.