کد خبر : 32245
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 9:22
-

طاهری:امیدوارم در فینال با تاسیسات بازی کنیم/هنوز برای انتخاب سرمربی دیر نشده است

طاهری:امیدوارم در فینال با تاسیسات بازی کنیم/هنوز برای انتخاب سرمربی دیر نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن جدید تیم فوتسال القادسیه کویت با اشاره به مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا می گوید دوست دارد در فینال بازی‌ها مقابل تاسیسات دریایی بازی کند. محمد طاهری درباره عضویت در تیم فوتسال القادسیه کویت برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان گفت: هفته پیش برای عقد قرارداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن جدید تیم فوتسال القادسیه کویت با اشاره به مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا می گوید دوست دارد در فینال بازی‌ها مقابل تاسیسات دریایی بازی کند.

محمد طاهری درباره عضویت در تیم فوتسال القادسیه کویت برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان گفت: هفته پیش برای عقد قرارداد به کویت رفتم و قرارداد را نهایی کردیم. این تیم برای فصل بعد هم پیشنهاد داده اما ترجیح می‌دهم فوتسالم را در ایران دنبال کنم. چند روز مانده به آغاز مسابقات به کویت می روم و بعد از چند جلسه تمرینی در مسابقات حاضر خواهیم شد.

وی گروه القادسیه در جام باشگاه‌های آسیا را سخت دانست و افزود: متاسفانه با قرعه بدی مواجه شدیم چرا که در مرحله گروهی با تاسیسات، تیم وحید شمسایی باید رقابت کنیم و احتمالا در مرحله حذفی با ناگویای ژاپن، بخت دوم مسابقات برخورد می کنیم. القادسیه از لحاظ مالی و امکانات تیم خوبی است اما نسبت به تاسیسات، ناگویای ژاپن و چونبوری تایلند در سطح پایین‌تری قرار دارد. تمام تلاشم را می‌کنم که نماینده خوبی برای فوتسال ایران باشم و بار دیگر نشان دهم که فوتسالیست‌های ایرانی حرف اول را در آسیا می‌زنند.

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران اضافه کرد: خوشبختانه احمد اسماعیل‌پور هم با شن‌زن چین و احتمالا سپهر محمدی هم با الریان قطر در بازی‌ها حاضر می شوند و می‌توانند از اعتبار فوتسال ایران دفاع کند. درست است که در این مسابقات قرعه سختی داریم اما تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که عملکرد خوبی را با القادسیه داشته باشم.
وی ادامه داد: وحید شمسایی جزو نخستین نفراتی بود که پیشنهاد حضور در تیمش را به من داد اما شرایطی پیش آمد که نتوانستم به این تیم ملحق شوم. وحید فرد قابل احترامی برای من است و تیم او را بخت نخست قهرمانی‌ می‌دانم. امیدورام در فینال با تاسیسات بازی کنیم.

بازیکن فصل گذشته گیتی‌پسند درباره تیم فصل آینده‌اش در لیگ برتر، گفت: از چند تیم مختلف پشنهاد دارم و تا انتهای این هفته تیم موردنظرم را انتخاب می‌کنم. امسال سال مهمی برای من است و با توجه به اینکه سال گذشته با مصدومیت مواجه شدم نتوانستم آنطور که باید و شاید خودم را نشان دهم. به دنبال بهترین انتخاب از لحاظ فوتسالی هستم.

طاهری درباره احتمال پیوستنش به تیم فوتسال شهید منصوری قرچک، خاطرنشان کرد: فوتسال را از منصوری آغاز کردم و زمانی هم که در تیم دیگری بودم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کردم. ذوق و شوق جوانان قرچک برای من خوشحال کننده است. از گیتی‌پسند، القادسیه و چند تیم دیگر پیشنهاد‌هایی دارم.

کاپیتان تیم‌ملی درباره تداخل جام باشگاه‌های فوتسال و لیگ برتر، گفت: این تداخل باعث می‌شود که فقط هفته سوم بازی‌ها را با تیم ایرانی‌ام همراه نباشم. طبق قرارداد با القادسیه فقط چند روز قبل از بازی‌ها به این تیم ملحق می‌شوم. همین الان هم تمریناتم را در آکادمی ملی المپیک دنبال می‌کنم تا با آمادگی به تیم آینده‌ام ملحق شوم.

طاهری درباره وضعیت کادرفنی تیم‌ملی در سالی که جام‌ملت‌ها برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: هنوز هم دیر نشده است چرا که بازیکنان تمرینات خود را رها نکرده‌اند و در آمادگی قرار دارند. اگر مربی تیم ملی معرفی شود به سرعت می‌تواند تیم را برای مسابقات پیش رو آماده کند. امیدوارم که مسئولان کمیته فوتسال بهترین تصمیم را در قبال فوتسال بگیرند.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

ایشالله امسال خاطرات خوبی که برامون ساختی را بازم تکرار کنی سلطان

نام ... سه شنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

همه فوتسالیست های ایرانی با استعداد هستن برای همشون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. در هر تیمی که بازی کنند باعث افتخارند آقا محمد خیلی گلی