کد خبر : 32304
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 10:21
-

حل معمای نیمکت تیم ملی بعد از جام باشگاه های آسیا

حل معمای نیمکت تیم ملی بعد از جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از لغو سفر تیم ملی فوتسال ایران به پرتغال و ناامیدی کمیته فوتسال از مذاکره مجدد با «خسوس کاندلاس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی، این کمیته به دنبال بررسی و انتخاب گزینه‌های دیگر برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران است. سیدرضا افتخاری یک روز بعد از بازگشت از مرخصی طولانی‌اش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از لغو سفر تیم ملی فوتسال ایران به پرتغال و ناامیدی کمیته فوتسال از مذاکره مجدد با «خسوس کاندلاس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی، این کمیته به دنبال بررسی و انتخاب گزینه‌های دیگر برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران است.

سیدرضا افتخاری یک روز بعد از بازگشت از مرخصی طولانی‌اش در مصاحبه‌هایش به صراحت تاکید کرد که گزینه اول او وحید شمسایی است. رئیس کمیته فوتسال قصد دارد در جلسه کمیته فنی هم این گزینه را مطرح کند ولی مهمترین عاملی که باعث می‌شود افتخاری صد درصد شمسایی را سرمربی تیم ملی نداند، فوتسال جام باشگاه‌های آسیا است؛ مسابقاتی که تاسیسات دریایی با هدایت شمسایی به عنوان نماینده ایران در آن حضور دارد.

نگرانی افتخاری از قهرمان نشدن تاسیسات در این مسابقات یکی از دلایلی است که انتخاب شمسایی به پایان جام باشگاه‌های آسیا موکول شده است. رقابت‌هایی که از دید آقای رئیس به عنوان «کنکور» برای گزینه اصلی هدایت تیم ملی در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که روز دوشنبه افتخاری جلسه‌ای را با محمد هاشم زاده و محمد ناظم الشریعه دستیاران خسوس کاندلاس برگزار کرد. وی در این جلسه هم به صراحت از شمسایی به عنوان گزینه‌اش برای تیم ملی یاد کرد؛ با این حال مربیان فعلی تیم ملی هم برنامه‌هایشان را برای آماده سازی تیم ملی به افتخاری تحویل دادند که قرار است این برنامه‌ها هم در جلسه امروز کمیته فنی ارزیابی شود.

ضلع سوم انتخاب سرمربی تیم ملی به خود کمیته فنی و توسعه با ریاست عباس ترابیان بر می‌گردد.  ترابیان پیش از این مخالفتش را با حضور شمسایی در تیم ملی به عنوان سرمربی اعلام کرده بود؛ استدلال ترابیان این است که با حضور شمسایی در تیم ملی، سرمایه سوزی خواهد شد و ممکن است وحید به خاطر کافی نبودن تجربیاتش، نتایج دلخواهی را کسب نکند. کمیته فنی در این شرایط روی گزینه‌های خارجی بیشتر چشم دارد تا مربیان داخلی.

به نظر می‌رسد معمای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال با برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تا اندازه زیادی حل خواهد شد؛ نتیجه گیری شمسایی در این بازی‌ها می‌تواند خیال رئیس کمیته فوتسال را از بابت انتخابش برای تیم ملی راحت کند؛ در غیر اینصورت برنامه‌های دستیاران خسوس و گزینه‌های خارجی بررسی خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.