کد خبر : 32317
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 11:49
-

موویستار قهرمان لالیگا شد

موویستار قهرمان لالیگا شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ تیم فوتسال اینترموویستار موفق شد شب گذشته در چهارمین بازی فینال٬ میزبانش ال‌پوزو مورسیا را ۵ بر ۴ شکست دهد و برای دومین فصل پیاپی قهرمان لیگ ملی فوتسال اسپانیا شود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تا دو دقیقه پایانی بازی مورسیا ۴ بر ۳ از حریفش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ تیم فوتسال اینترموویستار موفق شد شب گذشته در چهارمین بازی فینال٬ میزبانش ال‌پوزو مورسیا را ۵ بر ۴ شکست دهد و برای دومین فصل پیاپی قهرمان لیگ ملی فوتسال اسپانیا شود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تا دو دقیقه پایانی بازی مورسیا ۴ بر ۳ از حریفش پیش بود.
این دیدار که همچون دیدار قبلی دو تیم در استادیوم خانگی ال‌پوزمورسیا٬ پالاسیو د دپورتس د مورسیا برگزار شد دارای فراز نشیب فراوانی برای دو تیم بود. در ابتدا این مورسیا بود که با ۲ گل٬ متئوس (۶) و الکس (۸) پیش افتاد.
Inter Movistar laliga champion 2014-15 (1)
در ادامه کاردینال در دقیقه ۱۳ یکی از گل‌های خورده را برای موویستار جبران کرد. یک دقیقه بعد الکس دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه ۱۹ ابتدا ببه برای مورسیا گل‌زنی کرد و سپس ریکاردینیو برای موویستار موفق به گل‌زنی شد تا بازی در نیمه اول ۴ بر ۲ به پایان برسد. در دقیقه ۲۱ این پولا بود که موفق شد اختلاف را کمتر کند و سومین گل موویستار را وارد دروازه حریف کند.
با اخراج الکس در دقایق پایانی ورق برگشت و ریکاردینیو موفق شد دو گل در دقایق ۳۸ و ۳۹ برای تیمش به ثمر برساند و قهرمانی را برای دهمین بار به مردم شهر الکالا د هنارس هدیه کند.
اینترموویستار با ده قهرمانی در لالیگا پر افتخارترین باشگاه این مسابقات است. این تیم همچنین با ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۵ قهرمانی در جام بین قاره‌ای لقب پرافتخارترین باشگاه جهان را نیز یدک می‌کشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.