کد خبر : 32425
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 10:33
-

از ماهان تندیس تا تیمی که اسم ندارد/اوضاع اسفناک نماینده قم

از ماهان تندیس تا تیمی که اسم ندارد/اوضاع اسفناک نماینده قم
کاش هم مدیریت،هم کادر فنی ،هم بازیکنان و هم تماشاگران قمی در فصل گذشته بیشتر قدر شناس بودند و انسجام و شرایط خوبی که با وجود اسپانسری ماهان تندیس وجود داشت را بیشتر پاس می داشتند تا این چنین اوضاع اسفباری بر فوتسال قم حاکم نشود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برای مردم خطه فوتسال خیز قم هیچ چیز اسفبارتر از این نیست که در فاصله سه هفته تا شروع رقابتها نماینده شهرشان نه اسم دارد،نه پول،نه مربی و نه بازیکن. قم در میان ۱۳ تیم دیگر لیگ برتر بلاتکلیف ترین وضعیت را دارد و مشخص نیست متولیان فوتسال این شهر چه برنامه ای برای تیم پر مهره و دوست داشتی این شهر دارند.فصل گذشته در این مدت تا شروع لیگ،ماهان تندیس قم با مالکیت جلالی و مدیریت شریفی اوضاعی بسیار بهتر داشت و حاصل آن  ۷پیروزی پیاپی در لیگ برتر بود که بعید است تا سالهای سال تیمی در ایران بتواند به آن دست پیدا کند. گرچه در میانه های راه فصل گذشته این تیم دچار برخی حواشی درونی و بیرونی شد و از مسیر قهرمانی فاصله گرفت با این حال نماینده قم تیمی قابل احترام و به معنای واقعی کلمه تیم بود اما امسال نه نامی برای آن مشخص شده،نه خبری از پول است و نه مربی.در نهایت هم مهدی غیاثی که آلترناتیو مربیان برای نشستن روی نیمکت تیم های قمی است سرمربی این تیم می شود تا لیگ استارت بخورد و بعید است شرایط برای نماینده قم در فصل جدید ایده آل باشد.کاش هم مدیریت،هم کادر فنی ،هم بازیکنان و هم تماشاگران قمی در فصل گذشته بیشتر قدر شناس بودند و انسجام و شرایط خوبی که با وجود اسپانسری ماهان تندیس وجود داشت را بیشتر پاس می داشتند تا این چنین اوضاع اسفباری بر فوتسال قم حاکم نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم رو به نابودی چهارشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

بارها گفته ام باز هم میگم به عنوان یکی از متعصب ترین طرفدارای فوتسال قم حاضرم تیم بره یه دسته پایین تر ولی شریفی پاشو تو این فوتسال نزاره.
کاری که شریفی اول با حاج ممد شفیعی کرد و اینبار با جلالی البته جلالی کجاحاج ممد کجا به هر حال ایشالا که تیم صاحاب پیدا کنه البته یه کسی که واعا اخلاق مدار و کار درست باشه نه هر سال یکی بیاد و بره !!!

قمی چهارشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

خیالت راحت شریفی تیمو داغون کرد الانم غیاثی اومده ک کارو تموم کنه و تیمو نابود کنه
ی بساطی پهن شده ک برادران غیاثی دور همی بخورن و تیم و نابود کنن

فوتسال قم رو به نابودی چهارشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

قبول دارم ولی شریفی کجا و اینا کجا!! امیدوارم افراد سالم و تحصیل کرده تو ورزش قم وارد بشن و این آشفته بازار درست بشه

بازیکن تیم چهارشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

اقای تماشاگر متعصب توی ایران از اقای کردی با دانش تر و تحصیلکرده تر داریم.مربی که هم اخلاق گراست و هم چند سال خارج از کشور مربیگری کرده و به هیچ احدی هم باج نمیده.یادتون زمان کیش ایر مهدی غیاثی میخواست داداش رو بیاره زیر بار نرفت.یا دو سال پیش وقتی آمد ماهان اولین کاری که کرد این بود که شریفی با پسرش رو انداخت بیرون. حالا اگر ایشون بیاد چی. آن موقع معلوم میشه که تعصب دارید یا نه

j.t چهارشنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

اخرم حاج ناصر میاد بالا سره تیم.کاری به پسرش ندارم ولی بازم چهار تا بازیکنه خوب تو فوتسال قم رو کرد.

نام ... جمعه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

کاری که حسن زاده امسال با فوتسال قم کرد مغول با ایران نکرد حالا بدبختی کسی این تیم قبول نمیکنه نه پوله نه بازیکن

نام ... جمعه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

من به اقای مهدی غیاثی خسته نباشید عرض میکنم وامیدوارم ایشون یه مربی مناسب برا تیم انتخاب کنن که بخاطر یه مشت دلار تیم شهرشون نفروشن بعد هم با ناجوانمردی شایعه کننن به ما اختیار داده نشد