کد خبر : 32535
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 - 12:41
-

دود اختلافات فقط به چشم فوتسال می‌رود/ وقت‌کُشی در آستانه مهم‌ترین مسابقات!

دود اختلافات فقط به چشم فوتسال می‌رود/ وقت‌کُشی در آستانه مهم‌ترین مسابقات!
نباید فراموش کرد که زمان به تندی می گذرد و خیلی زود دیر می شود و اگر دست روی دست بگذاریم خیلی راحت رقبا از ما سبقت خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اختلافات بین کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه گویا روز به روز بیشتر می‌شود و این مسائل تمامی ندارد چراکه سید رضا افتخاری در آخرین مصاحبه‌اش از انتقادهای عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه شاکی شده بود و معتقد بود که دعوت‌نامه‌ای برای حضورش در جلسه کمیته فنی و توسعه ارسال نشده بود؛ هرچند که چند روز پیش از اینکه جلسه برگزار شود افتخاری در مصاحبه‌ای از بیان گزینه سرمربیگری تیم ملی در این جلسه خبر داده بود و به نظر می‌رسد پس از اینکه علی کفاشیان در جلسه حاضر نشد، رئیس کمیته فوتسال هم تصمیم گرفت تا به این نشست نرود.

تمامی این اتفاقات در حالی رخ داده به گفته یکی از اعضای کمیته فنی پیش از برگزاری جلسه آرش جابری که دبیر کمیته فنی و توسعه و همچنین مسئولیت برگزاری لیگ را برعهده دارد نامه این نشست را به تمامی اعضا ارسال کرده و پروین رمضانی از اهواز شرایط را فراهم کرده تا به تهران بیاید و این نشان می‌دهد که چند روز پیش از این مسئله اعضای کمیته فنی مطلع شده‌اند.

افتخاری همچنین در مصاحبه‌اش از اینکه اعضای کمیته فنی نسبت با گزینه‌ای که او برای هدایت تیم ملی معرفی کرده مخالفت کردند گفته بود: ما انتظار داشتیم که اعضای کمیته فنی از ما حمایت کنند نه اینکه مخالفت کنند. این در حالی است که اعضای کمیته فنی معتقدند گزینه‌ای به این کمیته معرفی نشده چراکه آنها مخالفتی در خصوص این مسئله‌ انجام ندادند و نگرانی آنها هم تنها بابت این است که زمان از دست نرود.

اعضای کمیته فنی معتقدند که همکاری لازم را انجام می‌دهند چراکه جلسات را برای هماهنگی همین مسائل برگزار می‌کردند وگرنه دست به چنین اقدام‌هایی نمی‌زدند و تنها به مصاحبه اکتفا می‌کردند.

همچنین مسئله دیگری که در خصوص تیم ملی فوتسال مطرح می‌شود حضور مربی خارجی در تیم ملی است که اعضای کمیته فنی و توسعه به دنبال انتخاب مربی نیستند چراکه این مسئله هنوز به آنها محول نشده و قرار است که کمیته فوتسال گزینه‌اش را به کمیته فنی و توسعه معرفی کند.

به هر حال تمام این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که بهمن ماه قرار است جام ملت‌های آسیا برگزار شود و اگر دیر بخواهیم بجنبیم شاید خیلی زود دیر شود و همه چیز را از دست بدهیم. همچون دوره‌های اخیر که نتوانستیم آنطور که باید و شاید در آسیا قدرت‌نمایی کنیم و قهرمانی از چنگ‌مان در رفته است.

در حال حاضر این انتظار می‌رود که اگر اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد این موارد کنار گذاشته شود و سرمربی تیم ملی هرچه زودتر مشخص شود تا همه بتوانیم در آینده شاهد موفقیت‌های تیم ملی باشیم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.