کد خبر : 32692
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 15:01
-

دبیری هم خواستار جذب حسن زاده شد

دبیری هم خواستار جذب حسن زاده شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از خبر مذاکره باشگاه حفاری با اصغر حسن زاده،مسئولان تیم فوتسال دبیری تبریز نیز مذاکراتی را با لژیونر فوتسال ایران انجام داده‌اند. تیم فوتسال دبیری برای تکمیل نفرات خود برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب چند بازیکن جدید دیگر است. علاوه بر مذاکره دبیری با محمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از خبر مذاکره باشگاه حفاری با اصغر حسن زاده،مسئولان تیم فوتسال دبیری تبریز نیز مذاکراتی را با لژیونر فوتسال ایران انجام داده‌اند.
تیم فوتسال دبیری برای تکمیل نفرات خود برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب چند بازیکن جدید دیگر است. علاوه بر مذاکره دبیری با محمد طاهری، این باشگاه مذاکراتی را هم با علی اصغر حسن زاده دیگر ملی پوش ایران انجام داده است.

افشین دبیری مالک باشگاه دبیری در این خصوص گفت: ما با حسن‌زاده صحبت کردیم ولی چون برادر حسن‌زاده در تیم حفاری است، این احتمال هست که این بازیکن همانند سال‌های گذشته بخواهد در کنار برادرش کار کند و به تیم حفاری برود.

وی افزود: جواد اصغری مقدم (سرمربی دبیری) با حسن‌زاده صحبت‌هایی انجام داد. حسن‌زاده هم به او گفته بود که فعلا دنبال تسویه حساب و گرفتن رضایتنامه از تیم نوریلسکی روسیه است. در هر صورت اگر شرایط فراهم باشد در خدمت حسن‌زاده خواهیم بود.

دبیری درباره جذب دروازه‌بان خارجی هم گفت: با یک دروازه‌بان از برزیل و یک دروازه‌بان از اوکراین مذاکره کرده‌ایم و احتمالا یکی از این بازیکنان به تیم دبیری خواهند آمد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.