آقا افشین این بود بومی کردن تیم دبیری؟؟!! این اصقری پارسال تیم قهرمان روهفتم تحویل داد امسال هم شعار بومی کردن داد حالا داره مربی و دروازبان از بیرون میاره!!چطور رضا موثق زمان مربی های بومی تیم ملی دعوت میشد حالا بد شده؟؟؟!! این اصقری هم فکر جیب خودشه سال بعد هم میزاره میره خونشون شما هستی و بچه های تبریز !! تازه این آقا پسر اصلا آقا فرزین رو هم قبول نداره خودتون هم خوب میدونید !!خدا بداد این تیم برسه که یه مربی نداره
دروازبان تیم ملی اوکراین در راه تبریز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیمتری لیتوینکو دروازبان تیم ملی اکراین در آستانه پیوستن به تیم دبیری تبریز قرار گرفت.دبیری که سال گذشته در حفاظت از قفس توری خود دچار مشکل بود و با دریافت ۸۵ گل بدترین دفاع فصل گذشته را به خود اختصاص داد در صدد حل این مشکل برآمده و در گام اول امید ابراری نیا دروازبان با تجربه خود را از لیست کنار گذاشت.
باشگاه دبیری که در معاوضه وحید شفیعی با دروازبان تیم همشهری مس، سعید مومنی نیز ناکام ماند سراغ گزینه های خارجی رفت و طبق شنیده ها توافقات اولیه با این دروازبان اکراینی صورت گرفته و هفته آینده برای عقد قرارداد راهی تبریز خواهد شد.
همچنین اصغری مقدم صحبت هایی را با محسن واعظ برای سپردن مسئولیت مربی دروازبانی تیم دبیری داشته است.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
به به داداش اقا رضا مؤثق !!! از اینورااااااا !!
داداش رضا موثق نیستم کامنت گذاشتم تو یا خود جوادی یا رفیق فابش مرتضی. اگه بار منفی که جواد گذاشته رو رضا رو برداره ازش رضا بازم یکی از بهترین های ایران میشه. اما فرق مربی بزرگ و کوچیک در اینه. وحید شمسایی اونجوری از رضا بازی میگرفت تو اینجوری… نه بازی کشیدن از هر بازیکن راه و روش خودشو داره ولی تو بلد نیستی اینو… تو تیم تو همه چی یعنی تعریف از تو نشد که… بزرگی رو یاد بگیر الکی اداش رو در بیاری که بزرگ نمیشی
عشق است رضا موثق….ببین عزیز دل جواد خان کاری نکنین بزاریمتون بیرون
واقعا که
تیمو زده به هم
آقایون دبیری یه کاری بکنین این بلد نیست به خدا…
نگران نباش برادره اقا رضا !!! مشکلی واسه رضا موثق پیش نمیاد خخخخخخ
بهتره به انتقادات منطقی جواب بدین.جرا همه جیو شخصی میکنین؟
اینکه شما تیم رو خوب ببندین و بازیکن دروازه بان خوب بیارین خواست همه ماست.
بخدا ما ب این تیمی ک بسته شده امیدواریم.فقط یه دروازه بان کم دارین.بیارینو فشار از رو رضا برداشته شه تا اونم بتونه راحت و بدون فشار عصبی ب تیم کمک کنه.
الکی تشنج بوجود نیارین خواهشا
رضا موثق بهترین گلر آسیا…داداش اوکراینی سهله برزیلی هم بیاد باز تو گلر اولی
جسکا راسته حرفت
وقتی خدا اون بالاست الکی دنبال بهونه های مختلف رفتن نتیجه نداره
مرد گنده بجای اینکه به تیمش برسه اومده کامنت بازی میکنه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹