کد خبر : 32612
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 9:45
-

مشورت طاهری با ترابیان برای حضور در کویت

مشورت طاهری با ترابیان برای حضور در کویت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری ملی پوش فوتسال ایران برای حضور در تیم القادسیه کویت در رقابتهای فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال مشورت کرده است. محمد طاهری از جمله بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران است که با باشگاه القادسیه کویت برای حضور در جام باشگاه‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری ملی پوش فوتسال ایران برای حضور در تیم القادسیه کویت در رقابتهای فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال مشورت کرده است.
محمد طاهری از جمله بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران است که با باشگاه القادسیه کویت برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به توافق رسیده است. قرارداد طاهری با القادسیه صرفا برای جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

طاهری پیش از پاسخ قطعی به القادسیه، با مسئولان فوتسال ایران از جمله عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال هم مشورت کرده است. ترابیان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: طاهری با من تماس گرفت و در این خصوص با هم صحبت کردیم. من به طاهری گفتم اگر در تیم نماینده ایران (تاسیسات دریایی) حضور نداری، جام باشگاه‌های آسیا را از دست نده چون این مسابقات باعث می‌شود خودت را به روز نگه داری.

ترابیان درباره اینکه آیا سپهر محمدی هم به تیم قطری خواهد رفت یا خیر، گفت: من سپهر را در اصفهان دیدم و در اینباره حرف زدیم ولی او یک مقدار برای حضور در تیم قطری مردد بود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.