کد خبر : 32855
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 11:51
-

دبیری:وقتی که خسوس در ایران بود گفتم شمسایی را سرمربی تیم ملی کنید/شرطی که برای مربیگری شمسایی در تیم ملی گذاشتند را قبول ندارم

دبیری:وقتی که خسوس در ایران بود گفتم شمسایی را سرمربی تیم ملی کنید/شرطی که برای مربیگری شمسایی در تیم ملی گذاشتند را قبول ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری درباره حمایت سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال از وحید شمسایی و اینکه وی عنوان کرده گزینه سرمربیگری تیم ملی را خودش به هیات رئیسه می‌دهد، اظهار کرد: قرار است در جلسه بعدی هیات رئیسه فدراسیون درباره حضور شمسایی در تیم ملی صحبت کنیم. من قبلا خودم به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری درباره حمایت سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال از وحید شمسایی و اینکه وی عنوان کرده گزینه سرمربیگری تیم ملی را خودش به هیات رئیسه می‌دهد، اظهار کرد: قرار است در جلسه بعدی هیات رئیسه فدراسیون درباره حضور شمسایی در تیم ملی صحبت کنیم. من قبلا خودم به افتخاری گفته بودم شمسایی گزینه خوبی برای تیم ملی است ولی کمیته فوتسال منتظر برگزاری جام باشگاه‌های آسیا است.

وی تاکید کرد: من از اول و حتی زمانی که «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی بود، به افتخاری گفته بودم وحید شمسایی را سرمربی کند! به نظرم شمسایی ثابت کرده است که مربی خوبی است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که «چرا نظرش نسبت به حضور شمسایی در تیم ملی مثبت است؟» گفت: ما خودمان به وحید در باشگاه دبیری اعتماد کردیم و جوابش را گرفتیم. او در تیم تاسیسات هم نتیجه گرفت و به عنوان قهرمانی دست یافت. از نظر من شمسایی قدرت مدیریت و رهبری بالایی دارد و در عمل هم ثابت کرده است که با هر تیمی قهرمان می‌شود. ضمن اینکه او به نظم و انضباط هم اهمیت فراوانی می‌دهد.

دبیری درباره اینکه نظر کمیته فنی فوتسال روی مربی خارجی است، تصریح کرد: به نظرم شناخت شمسایی از فوتسال ایران خوب است. او توان فنی بالایی دارد و از نظر نظم و انضباط هم عالی است. من به شخصه مخالف سرمربی خارجی برای تیم ملی هستم.

مدیرعامل باشگاه دبیری در خصوص شرط کمیته فوتسال برای شمسایی مبنی بر قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: من این شرط را قبول ندارم. نباید این شرط را برای شمسایی می‌گذاشتند. مگر برای بقیه مربیان شرط گذاشته بودند؟

دبیری ادامه داد: به نظر من تیم ملی فوتسال ایران پتانسیل بالایی دارد و حتی می‌تواند به عنوان نخست دنیا برسد، مشروط بر اینکه برنامه ریزی خوبی داشته باشیم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بدلی دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

آقای دبیری همه میدونن شمسایی تو این دو ساله چطور قهرمان شده تو سال ۱۳۹۸همه مصاحبه میکنن و میگن که چه کارها که نکردن.آقا شمسایی تو تیم ملی جواب نمیده %

نام دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

همین امسال شماها نذاشتید خسوس که سالم کار میکرد تو ایران کار کنه جناب دکتر!!! شما میخواهید با رابطه و زور برای تیم ملی مربی انتخاب کنید ؟؟!! یعنی چی زمان خسوس گفتید شمسایی باید مربی باشه؟؟!!! بهتره اول وظایف خودتون رو یاد بگیرید بعد بیایید برای تیم ملی مربی انتخاب کنید!!!در ضمن بعدا صدای همه ی این قهرمانی های فوری در میاد دیر و زود داره سوخت وسوز نداره!!!!

نام ... دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

راستى از اقاى سهرابى داور بازى دبیرى-گیتى پسند چه خبر اقاى دکتر

ناشناس دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

آقای دکتر شما وهمه کسانی که شمسایی راباطنا میشناسند میدانند که ایشان با چه لطایف الحیل این دو ساله قهرمان شده که البته با کمک امثال شماها هم بوده است. ولی دیگر تیم ملی ومسابقات بین المللی جای این جور کارها نمیباشد.لطفا کسانی را درخور شان تیم ملی معرفی فرمایید.

علیرضا دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

بخدا گناه داره توی ماه رمضان هم به دیگران تهمت می زنید.
چرا از کسی خوشتون نمی یاد به اون انگ رابطعه و تبانی می زنید.

مصطفی سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۴:۱۴

طوری حرف میزنه که انگار تمام مسولیت های قاره آسیا و اقیانوسیه با اونه!!!!!!!
چقدر اعتماد به نفس!!!!
شما کجای ورزش بودید؟
امر به شما مشتبه شده
شما کی هستید که دستور دادید شمسایی مربی بشه.البته به توانایی های شمسایی به نسبت سایرین شکی نیست.ولی خیلی احساس پسر خالیگی بهت دست داده.
خواستید توی سایت عکسی هم داشته باشید
فکر می کنید اعتبار هم خریدینیه؟؟؟؟