کد خبر : 32832
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 9:10
-

شمسایی: به بازیکن کمکی نیاز باشد اعلام می‌کنیم/ احتمالا با دبیری بازی کنیم

شمسایی: به بازیکن کمکی نیاز باشد اعلام می‌کنیم/ احتمالا با دبیری بازی کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم تاسیسات دریایی درباره ارائه لیست بازیکنان کمکی به AFC برای حضور در مسابقات جام باشگاه ها گفت: باشگاه‌ها به ما لطف دارند و زمانی که به این بازیکنان احتیاج داشته باشیم به صورت رسمی به آنها اعلام خواهیم کرد. وحید شمسایی درباره شرایط تیمش با آغاز ماه مبارک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم تاسیسات دریایی درباره ارائه لیست بازیکنان کمکی به AFC برای حضور در مسابقات جام باشگاه ها گفت: باشگاه‌ها به ما لطف دارند و زمانی که به این بازیکنان احتیاج داشته باشیم به صورت رسمی به آنها اعلام خواهیم کرد.

وحید شمسایی درباره شرایط تیمش با آغاز ماه مبارک رمضان، اظها‌ر کرد: این ماه هم بخشی از ماه‌های سال است و باید خودمان را با آن تطبیق دهیم. روزه گرفتن با ساعات تمرین هم‌زمان شده و تمرینات را بعد از افطار انجام می‌دهیم. شنبه شب هم یک بازی دوستانه با تیم مقاومت البرز که مربی خوبی دارد انجام دادیم و به اهدافمان نزدیک شدیم. متاسفانه سه بازی هم از لیگ برتر در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: هر روز تمریناتمان را انجام می‌دهیم. برای رسیدن به موفقیت باید شرایط سخت را هم تحمل کنیم. به خاطر این که تمرینات را بلافاصله بعد از افطار برگزار می‌کنیم از انرژی کمتری برخوردار هستیم. احتمالا یک بازی هم با تیم دبیری تبریز به صورت دوستانه برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره لیست ارائه شده به AFC برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌ها و اعلام لیست بازیکنان کمکی، اظها‌ر کرد: یکسری از باشگاه‌ها به ما لطف دارند و هر زمانی که از آنها کمک بخواهیم هیچ کمکی را دریغ نمی‌کنند. اگر به کسی احتیاج داشته باشیم با او وارد مذاکره می‌شویم. هنوز حضور هیچ بازیکن کمکی قطعی نشده است.

شمسایی درباره آغاز لیگ فوتسال در نوزدهم تیر ماه و اعتراض بعضی از تیم‌ها به زمان این مسابقات، گفت: به‌ هر‌ حال برنامه ای است که ارائه شده و ما هم علاقه ای نداشتیم که این مسابقات به این زودی برگزار شود. تمایل ما این بود که بعد از مسابقات جام باشگاه‌ها لیگ را آغاز کنیم، اما باید به قانون احترام بگذاریم و ما هم تابع این قانون هستیم.

وی کیفیت لیگ آینده را بالا دانست و افزود: تیم‌هایی مانند دبیری، مس سونگون، شهروند ساری و تیم‌های مشهدی به خوبی آماده لیگ شده‌اند. روز گذشته مقاومت بازیکنان جوانی را در تیمش داشت که تا به حالا آنها را ندیده‌ بودم، اما بازیکنان مستعد و با انگیزه‌ای بودند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره عضویت بازیکنان ایرانی در تیم‌های آسیایی حاضر در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال گفت: بالاخره آنها بازیکنان حر‌فه‌ای است و صلاح خودشان را می دانند. این تیم‌ها پول خوبی می‌دهند و بازیکنان ایرانی هم از این شرایط استفاده می‌کنند. رویارویی با محمد طاهری که در القادسیه کویت حضور دارد سخت خواهد بود، چرا که او بازیکن بزرگی است و شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند.

کاپیتان سابق تیم ‌ملی فوتسال درباره پافشاری افتخاری برای معرفی او به عنوان سرمربی تیم ‌ملی بعد از مسابقات جا‌م باشگاه‌ها، خاطر‌ نشان کرد: بهترین مربیان هم روزهای خوب و بد دارند. نمی‌توان از یک مربی حتما انتظار قهرمانی داشت، چرا که احتمال دارد در آن روز اتفاقاتی مانع از پیروزی تیمش شود. کاری با معرفی من به عنوان سرمربی ندارم، چرا که مهم‌تر‌ین مساله الان این است که تیم ‌ملی در شرایط بلاتکلیفی است. این اتفاق به ضرر پیشرفت تیم ‌ملی است. بارها تمرین جای یک بازی دوستانه را پر نمی‌کند. امیدوارم که هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر تیم ‌ملی سر و سامان پیدا کند.

شمسایی درباره اختلاف افتخاری، رییس کمیته‌ فوتسال و ترابیان، رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال اظها‌ر کرد: مسئولان خودشان صلاحشان را می دانند . متاسفانه نباید چنین اتفاقی رخ می داد، اما من به جای ترابیان و افتخاری نیستم که در این باره تصمیم بگیریم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.